W dniu Wszystkich Świętych o prawie 18 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego. Z analizy danych, systematycznie zbieranych przez Mondial Assistance wynika, że niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Jest to czas wytężonej pracy dla firm z sektora usług assistance. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.
„Analiza naszych danych dotyczących wezwań assistance samochodowego pokazała, że miniony dzień Wszystkich Świętych charakteryzował się intensywnym ruchem drogowym na terenie całego kraju. Przełożyło się to na ilość wezwań pomocy assistance dla samochodów. Był to dla nas dzień rzeczywiście bardziej pracowity niż rok temu. Pracownicy Centrum Operacyjnego odebrali o 18 proc. więcej telefonów z prośbą o pomoc niż w analogicznym dniu rok wcześniej. Większość wezwań dotyczyła awarii na drodze” – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Tradycyjnie, dominującą przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego była awaria samochodu – prawie 77 proc. (wzrost o 24 p.p.). Wypadki stanowiły 20 proc. zgłoszeń (wzrost o 30 p.p.).
„Jeśli było to możliwe, pomoc udzielana była na miejscu. Jeśli nie, laweta transportowała uszkodzony pojazd do najbliższego warsztatu. Powiadomienia związane z zapotrzebowaniem na holowanie stanowiły 76 proc. zgłoszeń. Prośba o samochód zastępczy stanowiła prawie 30 proc. zgłoszeń” – dodaje Piotr Ruszowski.
Najczęściej z usług pomocowych korzystano w województwie mazowieckim – 15 proc., łódzkim – 12 proc. oraz małopolskim – 9 proc. i śląskim – 7 proc. Najmniej zgłoszeń odnotowano z województwa świętokrzyskiego, podlaskiego oraz zachodniopomorskiego. Interwencje w tych województwach stanowiły w sumie 5 proc. wszystkich zgłoszeń do Centrum Operacyjnego.
Informacja prasowa: www.mondial-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…