W związku z wydłużaniem się średniej długości życia obywateli, coraz szybciej rośnie grupa pokolenia silver. Są to klienci szczególnie wymagający i potrzebujący dopasowanej, niestandardowej oferty. 13. edycja Insurance Forum wyjdzie naprzeciw wymaganiom tej grupy odbiorców. Prelegenci zastanowią się, co prócz standardowych produktów emerytalnych najlepiej spełni oczekiwania tej grupy nabywców.
Podczas wydarzenia znajdzie się także przestrzeń na rozmowę pod hasłem „wojna o talenty”, rozumianym bardziej jako utrzymanie pracownika niż jedynie jego pozyskanie. Jedna z debat zostanie również poświęcona kwestiom digitalizacji (m.in. digitalizacja jako wspólny interes wszystkich ubezpieczycieli, oczekiwania klientów dotyczące obsługi online, digital onboarding klienta, nowa generacja klientów, nowe rozwiązania, platformizacja i dezintermediacja usług ubezpieczeniowych) i wpływu motoryzacji na kształtowanie się ubezpieczeń (m.in. najnowsze rozwiązania w obszarze motoryzacji i najważniejsze trendy w jej rozwoju, nowe ryzyka związane z rozwojem motoryzacji i mobilności, zmiana odpowiedzialności podmiotowej, przedmiotowej i czasokresowej).
Chodzi tu o m.in. przegląd segmentów rynku korzystających z rozwiązań digital, z których mogą czerpać ubezpieczyciele, IoT związane z mieszkaniem i biurem a ubezpieczenia majątkowe, które procesy są możliwe do zautomatyzowania poprzez ML, ML kontra człowiek – zarządzanie pracą i jakością) oraz nowym graczom na rynku i nowym kanałom komunikacji (m.in. cross-selling ubezpieczeń, przewagi i potrzeby tradycyjnych dystrybutorów i nowych graczy).
Będą to m.in. Mariusz Rosa, Business Development And Innovation Director Link4, Marcin Olszewik, Head of Motor Insurance PKO BP, Paweł Jaroszek, członek zarządu ZUS, dr Mariusz Cholewa, prezes zarządu BIK, Julita Czyżewska, prezes zarządu PZU Zdrowie, Paweł Holnicki-Szulc, dyrektor generalny Colonnade Insurance Oddział w Polsce, Marek Zefirian, prezes zarządu Starter24, Adam Kępa, Vice President, Head of Growth Imagination, Piotr Narloch, prezes zarządu InterRisk, Paweł Szczepankowski, Managing Director Atradius, Jacek Szczepański, wiceprezes zarządu Atende, Marcin Kurczab, dyrektor ds. innowacji PZU, Radosław Kamiński, wiceprezes zarządu Allianz, Sławomir Łopalewski, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia, Tomasz Mrozowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Play, Cezary Świerszcz, prezes zarządu Bacca, Rafał Hiszpański, prezes zarządu D.A.S, Aleksandra Paszkiewicz, członek zarządu Nationale-Nederlanden, Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink, Mariusz Wichtowski, prezes zarządu Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Krystyna Matysiak, członek zarządu Generali*.
Źródło: www.gu.com.pl www.bankowosciubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…