Categories: Aktualności

W 25-lecie ERGO Hestia pokazała siłę

Prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność to trzy nowe filary iHestii, nowego świata ubezpieczeń, która została zaprezentowana w 25 rocznicę ERGO Hestii. Impreza odbyła się 12.06.2016 roku w ERGO ARENIE.

 
Osiem tysięcy agentów ubezpieczeniowych z całej Polski i pracowników grupy było świadkami premiery iHestii w ERGO ARENIE. Nowe rozwiązanie ubezpieczeniowe ERGO Hestii w centrum wszystkich operacji stawia na pośrednika ubezpieczeniowego, oddając w jego ręce nowoczesną platformę trójstronnego dialogu pomiędzy agentem, klientem i ubezpieczycielem.
 
iHestia ma dostarczać produkty szyte na miarę do swoich klientów. Zakres ochrony klient ma omawiać szczegółowo ze swoim opiekunem. Większość operacji ma być realizowana w czasie rzeczywistym bez wypełniania niezbędnych dotychczas dokumentów i oczekiwania na zgodę z centrali. Dzięki takiemu rozwiązaniu ubezpieczyciel umożliwia przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą.
 
Głównym założeniem iHestii jest to, że agent ubezpieczeniowy staje się opiekunem klienta, a trzy strony mają pełen dostęp do obrazu całego procesu sprzedaży, obsługi i likwidacji szkód. Dzięki wysoce zaawansowanym narzędziom informatycznym iHestia ma być prosta i intuicyjna. Nowoczesne rozwiązania produktowe oraz oddany w ręce pośrednika unikatowy taryfikator zniżek ma być kolejnym krokiem, by zrealizował strategiczny cel ERGO Hestii czyli stworzenie Najwyższego Standardu Ochrony.
 
Źródło: www.media.ergohestia.pl
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

2 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

3 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

3 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

4 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

4 dni ago