6 trendów które wpłyną na sprzedaż ubezpieczeń w najbliższych latach. Czyli o czym Igor Rusinowski z Unilink opowiadał podczas Szczytu Ubezpieczeniowego. W dniach 28 i 29 września 2017 odbyła się pierwsza edycja Szczytu Ubezpieczeniowego.
Uczestnicy którzy pobrali bilety darmowe, oraz ci, którzy zakupili bilety VIP mogli pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl oglądać 25 prelekcji w postaci video.
Bilety darmowe pozwalały na obejrzenie wszystkich prelekcji za darmo, tylko do 30 września.
Z kolei bilety VIP dają możliwość zakupienia dostępu dożywotniego do wszystkich prelekcji video.
Czytelnicy obau.pl mogą skorzystać z korzystnej zniżki 200 zł i kupić dostęp dożywotni VIP VIDEO za 97 zł, podając kod rabatowy „obau” przy zakupie dostępu VIP VIDEO. Aby skorzystać zniżki kliknij tutaj.
Liczba kuponów rabatowych do wykorzystania jest ograniczona.
Patronat nad tym wydarzeniem objęły między innymi ceo.com.pl, fintek.pl, NowyMarketing, KarierawFinansach.pl, beinsured.pl, Gazeta Ubezpieczeniowa, marketingdla.pl oraz ubezpieczeniapoludzku.pl.
Prelekcje zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Szczytu, przez ekspertów oraz praktyków marketingu, sprzedaży, budowania marki osobistej oraz technologii internetowych związanych właśnie z pracą doradcy ubezpieczeniowego.
Waldemar Poberejko z gruplowe.pl przedstawił Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Z kolei Katarzyna Słaboń (elipsagroup.pl) odpowiadała na pytanie Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku. Doświadczony w sprzedaży Lech Dworaczyński skupił się na sprzedaży ubezpieczeń na życie w prelekcji” Agentów czekają zmiany. W jaki sposób się do nich dostosować? Nowy model pracy agenta ubezpieczeniowego”.
Kolejny prelegent – Rafal Pikul pracował między innymi z takimi postaciami jak Gary Vaynerchuk, Marcin Osman, ubezpieczenia DirectLine, Kamila Rowińska, oraz Jakub B. Bączek. Rafał opowiadał o tym jak dzięki video skutecznie sprzedawać ubezpieczenia będąc agentem ubezpieczeniowym.
Rain Takahashi z Kanady przedstawił w swojej prezentacji temat „Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną”.
Wojciech Wężyk skupił się w swoim szkoleniu na komunikacji ubezpieczeń w mediach.
W prelekcji „Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego” Wojciech Bizub przedstawia konkrety pracy z tym kanałem komunikacji. Legendarny już Paweł Tkaczyk specjalnie na Szczyt przygotował kompedium wiedzy pod tytułem „Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych”.
Marcin Rzetecki mówił o tym jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego. Z kolei Piotr Czublun poruszył w „Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta” kluczowy temat w kontekście zbliżających się zmian.
Rafał Mróz opowiadał o tym jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych. Marcin Konopka pokazał 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w multiagencji. Arkadiusz Bednarski opowiedział o tym jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby.
Mikołaj Winkiel pokazał jak monitorować sieć i dzięki temu zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń w szkoleniu „Co sieć mówi o ubezpieczeniach”.
Agata Sosulska opowiadała o wykorzystaniu niszy w „3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet”.
Wojciech Kłodziński w swojej technicznej ale przystępnej prelekcji pokazał „Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy”.
Marcin Kowalik (marketingdla.pl) w skrócie opowiedział o tym co wpływa na jakość leadów ubezpieczeniowych oraz jak zwiększyć sprzedaż w przypadku ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych oraz ubezpieczeń dla firm.
Podczas tej pierwszej konferencji internetowej poświęconej pracy agenta ubezpieczeniowego pojawiło się bardzo ciekawe wystąpienie Igora Rusinowskiego.
Prezes Unilink wygłosił prelekcję pod tytułem „Agent ubezpieczeniowy i rozwój technologii mobilnych i internetowych”. W niej Igor Rusinowski zaprezentował szereg podsumowań, wniosków i doświadczeń płynących z jego wieloletniej pracy na wysokich menadżerskich stanowiskach w firmach ubezpieczeniowych w Polsce i za granicą.
Wśród tematów poruszanych przez Igora Rusinowskiego znalazły się między innymi:
Z kolei z punktu widzenia agenta ubezpieczeniowego – profesjonalisty który chce zdobywać więcej kontaktów, umawiać więcej spotkań z klientami i zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń – trendy przedstawione poniżej mogą być kluczowe.
Zobacz darmowy fragment prelekcji Igora Rusinowskiego podczas Szczytu Ubezpieczeniowego, opisujący pierwszy z sześciu trendów w sprzedaży ubezpieczeń.
Skorzystaj z korzystnej zniżki 200 zł i kup dostęp dożywotni VIP VIDEO za 97 zł, podając kod rabatowy „obau” przy zakupie dostępu VIP VIDEO.
Aby skorzystać zniżki kliknij tutaj.
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…