6 trendów które wpłyną na sprzedaż ubezpieczeń w najbliższych latach. Czyli o czym Igor Rusinowski z Unilink opowiadał podczas Szczytu Ubezpieczeniowego. W dniach 28 i 29 września 2017 odbyła się pierwsza edycja Szczytu Ubezpieczeniowego.
Uczestnicy którzy pobrali bilety darmowe, oraz ci, którzy zakupili bilety VIP mogli pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl oglądać 25 prelekcji w postaci video.
Bilety darmowe pozwalały na obejrzenie wszystkich prelekcji za darmo, tylko do 30 września.
Z kolei bilety VIP dają możliwość zakupienia dostępu dożywotniego do wszystkich prelekcji video.
Czytelnicy obau.pl mogą skorzystać z korzystnej zniżki 200 zł i kupić dostęp dożywotni VIP VIDEO za 97 zł, podając kod rabatowy „obau” przy zakupie dostępu VIP VIDEO. Aby skorzystać zniżki kliknij tutaj.
Liczba kuponów rabatowych do wykorzystania jest ograniczona.
Patronat nad tym wydarzeniem objęły między innymi ceo.com.pl, fintek.pl, NowyMarketing, KarierawFinansach.pl, beinsured.pl, Gazeta Ubezpieczeniowa, marketingdla.pl oraz ubezpieczeniapoludzku.pl.
Prelekcje zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Szczytu, przez ekspertów oraz praktyków marketingu, sprzedaży, budowania marki osobistej oraz technologii internetowych związanych właśnie z pracą doradcy ubezpieczeniowego.
Waldemar Poberejko z gruplowe.pl przedstawił Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Z kolei Katarzyna Słaboń (elipsagroup.pl) odpowiadała na pytanie Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku. Doświadczony w sprzedaży Lech Dworaczyński skupił się na sprzedaży ubezpieczeń na życie w prelekcji” Agentów czekają zmiany. W jaki sposób się do nich dostosować? Nowy model pracy agenta ubezpieczeniowego”.
Kolejny prelegent – Rafal Pikul pracował między innymi z takimi postaciami jak Gary Vaynerchuk, Marcin Osman, ubezpieczenia DirectLine, Kamila Rowińska, oraz Jakub B. Bączek. Rafał opowiadał o tym jak dzięki video skutecznie sprzedawać ubezpieczenia będąc agentem ubezpieczeniowym.
Rain Takahashi z Kanady przedstawił w swojej prezentacji temat „Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną”.
Wojciech Wężyk skupił się w swoim szkoleniu na komunikacji ubezpieczeń w mediach.
W prelekcji „Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego” Wojciech Bizub przedstawia konkrety pracy z tym kanałem komunikacji. Legendarny już Paweł Tkaczyk specjalnie na Szczyt przygotował kompedium wiedzy pod tytułem „Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych”.
Marcin Rzetecki mówił o tym jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego. Z kolei Piotr Czublun poruszył w „Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta” kluczowy temat w kontekście zbliżających się zmian.
Rafał Mróz opowiadał o tym jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych. Marcin Konopka pokazał 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w multiagencji. Arkadiusz Bednarski opowiedział o tym jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby.
Mikołaj Winkiel pokazał jak monitorować sieć i dzięki temu zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń w szkoleniu „Co sieć mówi o ubezpieczeniach”.
Agata Sosulska opowiadała o wykorzystaniu niszy w „3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet”.
Wojciech Kłodziński w swojej technicznej ale przystępnej prelekcji pokazał „Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy”.
Marcin Kowalik (marketingdla.pl) w skrócie opowiedział o tym co wpływa na jakość leadów ubezpieczeniowych oraz jak zwiększyć sprzedaż w przypadku ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych oraz ubezpieczeń dla firm.
Podczas tej pierwszej konferencji internetowej poświęconej pracy agenta ubezpieczeniowego pojawiło się bardzo ciekawe wystąpienie Igora Rusinowskiego.
Prezes Unilink wygłosił prelekcję pod tytułem „Agent ubezpieczeniowy i rozwój technologii mobilnych i internetowych”. W niej Igor Rusinowski zaprezentował szereg podsumowań, wniosków i doświadczeń płynących z jego wieloletniej pracy na wysokich menadżerskich stanowiskach w firmach ubezpieczeniowych w Polsce i za granicą.
Wśród tematów poruszanych przez Igora Rusinowskiego znalazły się między innymi:
Z kolei z punktu widzenia agenta ubezpieczeniowego – profesjonalisty który chce zdobywać więcej kontaktów, umawiać więcej spotkań z klientami i zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń – trendy przedstawione poniżej mogą być kluczowe.
Zobacz darmowy fragment prelekcji Igora Rusinowskiego podczas Szczytu Ubezpieczeniowego, opisujący pierwszy z sześciu trendów w sprzedaży ubezpieczeń.
Skorzystaj z korzystnej zniżki 200 zł i kup dostęp dożywotni VIP VIDEO za 97 zł, podając kod rabatowy „obau” przy zakupie dostępu VIP VIDEO.
Aby skorzystać zniżki kliknij tutaj.
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…