Categories: Aktualności

Adam Malinowski dołącza do prelegentów lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Warszawie

Już 28 września w Golden Floor Plaza w Warszawie odbędzie się pierwszy lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Warszawie. Celem organizatorów konferencji jest przybliżenie agentom i multiagencjom nowych metod pozyskiwania klientów oraz zwiększania sprzedaży.

Specjalnie dla 2 pierwszych czytelników OBAU.pl dostępny jest kupon rabatowy „obau28092019” dający zniżkę 20%.

Od 10 rano swoje prelekcje zaplanowali Marcin Konopka, Waldemar Poberejko, Mirosław Szymański, Dominik Kumala, Dariusz Halczok i Marcin Kowalik. Do grona prelegentów dołączył też Adam Malinowski. Podczas Szczytu w Warszawie, Adam wystąpi z prelekcją:

“Czy ubezpieczyciel i Agent maja wspólne cele? Spojrzenie na biznes agencyjny oczami Firmy Ubezpieczeniowej.”

ZAKRES:

  • Logika budowy produktu i jego rentowności. 
  • Pokazanie inercji rentowności i dlaczego czasem jesteśmy zaskoczeni wynikami danego produktu
  • Dane marketingowe – zagrożenie czy szansa
  • X-sell i up-sell co oznaczają i jaka jest ich wartość.

Adam Malinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich i MBA na Uniwersytecie AUBG w Sofii. Studiował także na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończył międzynarodowy program dla Menadżerów Grupy Generali. Karierę zawodową rozpoczął w bankowości pracując 6 lat w GE Money Bank (obecnie BPH). W 2009 r. dołączył do Grupy Generali i przez ponad 6 lat pracował jako Dyrektor Sprzedaży najpierw w Generali Bułgaria, a później w Generali Polska. W 2014 roku rozpoczął pracę w PZU, w Pionie Klienta Korporacyjnego, gdzie był dyrektorem Biura Rozwoju Biznesu Korporacyjnego. W latach 2016-2019 piastował funkcje członka zarządu Generali odpowiedzialnego za sprzedaż majątkową i marketing. W latach 2018-2019 pełnił funkcje przewodniczącego Podkomisji ds Dystrybucji w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.

Program konferencji obejmuje tematy:

10:00 – 10:15 – Powitanie

10:15 – Waldemar Poberejko – Osiem cech profesjonalisty w Skuteczniej Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych.

11:00 – Pytania

11:15 – Dariusz HalczokJak każdy doradca może zwiększyć rentowność sprzedaży o 500% w ciągu zaledwie 90 dni. Zostań lokalną gwiazdą ubezpieczeń, nawet gdy nie masz żadnych doświadczeń w social media.

12:00 – Pytania

12:15 – Przerwa kawowa

12:45 – Marcin Kowalik – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych 

13:00 – Pytania

13:15 – Marcin Konopka – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach

14:00 – Pytania

14:15 – Lunch

15:00 – Mirosław Szymański – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma

15:45 – Pytania

16:00 – Dominik Kumala – Ubezpieczenia w Social Media. Jak prowadzić fanpage i wykorzystać obecne narzędzia do zwiększenia sprzedaży.

16:45 – Pytania

17:00 – Adam Malinowski – Czy ubezpieczyciel i Agent mają wspólne cele? Spojrzenie na biznes agencyjny oczami Firmy Ubezpieczeniowej.

17:45 – Pytania

18:00 – Zakończenie Szczytu

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

3 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

3 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

4 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

4 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

5 dni ago