Już 28 września w Golden Floor Plaza w Warszawie odbędzie się pierwszy lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Warszawie. Celem organizatorów konferencji jest przybliżenie agentom i multiagencjom nowych metod pozyskiwania klientów oraz zwiększania sprzedaży.
Od 10 rano swoje prelekcje zaplanowali Marcin Konopka, Waldemar Poberejko, Mirosław Szymański, Dominik Kumala, Dariusz Halczok i Marcin Kowalik. Do grona prelegentów dołączył też Adam Malinowski. Podczas Szczytu w Warszawie, Adam wystąpi z prelekcją:
ZAKRES:
Adam Malinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich i MBA na Uniwersytecie AUBG w Sofii. Studiował także na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończył międzynarodowy program dla Menadżerów Grupy Generali. Karierę zawodową rozpoczął w bankowości pracując 6 lat w GE Money Bank (obecnie BPH). W 2009 r. dołączył do Grupy Generali i przez ponad 6 lat pracował jako Dyrektor Sprzedaży najpierw w Generali Bułgaria, a później w Generali Polska. W 2014 roku rozpoczął pracę w PZU, w Pionie Klienta Korporacyjnego, gdzie był dyrektorem Biura Rozwoju Biznesu Korporacyjnego. W latach 2016-2019 piastował funkcje członka zarządu Generali odpowiedzialnego za sprzedaż majątkową i marketing. W latach 2018-2019 pełnił funkcje przewodniczącego Podkomisji ds Dystrybucji w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.
Program konferencji obejmuje tematy:
10:00 – 10:15 – Powitanie
10:15 – Waldemar Poberejko – Osiem cech profesjonalisty w Skuteczniej Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych.
11:00 – Pytania
11:15 – Dariusz Halczok – Jak każdy doradca może zwiększyć rentowność sprzedaży o 500% w ciągu zaledwie 90 dni. Zostań lokalną gwiazdą ubezpieczeń, nawet gdy nie masz żadnych doświadczeń w social media.
12:00 – Pytania
12:15 – Przerwa kawowa
12:45 – Marcin Kowalik – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych
13:00 – Pytania
13:15 – Marcin Konopka – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
14:00 – Pytania
14:15 – Lunch
15:00 – Mirosław Szymański – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
15:45 – Pytania
16:00 – Dominik Kumala – Ubezpieczenia w Social Media. Jak prowadzić fanpage i wykorzystać obecne narzędzia do zwiększenia sprzedaży.
16:45 – Pytania
17:00 – Adam Malinowski – Czy ubezpieczyciel i Agent mają wspólne cele? Spojrzenie na biznes agencyjny oczami Firmy Ubezpieczeniowej.
17:45 – Pytania
18:00 – Zakończenie Szczytu
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…