Już 28 września w Golden Floor Plaza w Warszawie odbędzie się pierwszy lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Warszawie. Celem organizatorów konferencji jest przybliżenie agentom i multiagencjom nowych metod pozyskiwania klientów oraz zwiększania sprzedaży.
Od 10 rano swoje prelekcje zaplanowali Marcin Konopka, Waldemar Poberejko, Mirosław Szymański, Dominik Kumala, Dariusz Halczok i Marcin Kowalik. Do grona prelegentów dołączył też Adam Malinowski. Podczas Szczytu w Warszawie, Adam wystąpi z prelekcją:
ZAKRES:
Adam Malinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich i MBA na Uniwersytecie AUBG w Sofii. Studiował także na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończył międzynarodowy program dla Menadżerów Grupy Generali. Karierę zawodową rozpoczął w bankowości pracując 6 lat w GE Money Bank (obecnie BPH). W 2009 r. dołączył do Grupy Generali i przez ponad 6 lat pracował jako Dyrektor Sprzedaży najpierw w Generali Bułgaria, a później w Generali Polska. W 2014 roku rozpoczął pracę w PZU, w Pionie Klienta Korporacyjnego, gdzie był dyrektorem Biura Rozwoju Biznesu Korporacyjnego. W latach 2016-2019 piastował funkcje członka zarządu Generali odpowiedzialnego za sprzedaż majątkową i marketing. W latach 2018-2019 pełnił funkcje przewodniczącego Podkomisji ds Dystrybucji w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.
Program konferencji obejmuje tematy:
10:00 – 10:15 – Powitanie
10:15 – Waldemar Poberejko – Osiem cech profesjonalisty w Skuteczniej Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych.
11:00 – Pytania
11:15 – Dariusz Halczok – Jak każdy doradca może zwiększyć rentowność sprzedaży o 500% w ciągu zaledwie 90 dni. Zostań lokalną gwiazdą ubezpieczeń, nawet gdy nie masz żadnych doświadczeń w social media.
12:00 – Pytania
12:15 – Przerwa kawowa
12:45 – Marcin Kowalik – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych
13:00 – Pytania
13:15 – Marcin Konopka – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
14:00 – Pytania
14:15 – Lunch
15:00 – Mirosław Szymański – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
15:45 – Pytania
16:00 – Dominik Kumala – Ubezpieczenia w Social Media. Jak prowadzić fanpage i wykorzystać obecne narzędzia do zwiększenia sprzedaży.
16:45 – Pytania
17:00 – Adam Malinowski – Czy ubezpieczyciel i Agent mają wspólne cele? Spojrzenie na biznes agencyjny oczami Firmy Ubezpieczeniowej.
17:45 – Pytania
18:00 – Zakończenie Szczytu
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…