Już 28 września w Golden Floor Plaza w Warszawie odbędzie się pierwszy lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Warszawie. Celem organizatorów konferencji jest przybliżenie agentom i multiagencjom nowych metod pozyskiwania klientów oraz zwiększania sprzedaży.
Od 10 rano swoje prelekcje zaplanowali Marcin Konopka, Waldemar Poberejko, Mirosław Szymański, Dominik Kumala, Dariusz Halczok i Marcin Kowalik. Do grona prelegentów dołączył też Adam Malinowski. Podczas Szczytu w Warszawie, Adam wystąpi z prelekcją:
ZAKRES:
Adam Malinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich i MBA na Uniwersytecie AUBG w Sofii. Studiował także na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończył międzynarodowy program dla Menadżerów Grupy Generali. Karierę zawodową rozpoczął w bankowości pracując 6 lat w GE Money Bank (obecnie BPH). W 2009 r. dołączył do Grupy Generali i przez ponad 6 lat pracował jako Dyrektor Sprzedaży najpierw w Generali Bułgaria, a później w Generali Polska. W 2014 roku rozpoczął pracę w PZU, w Pionie Klienta Korporacyjnego, gdzie był dyrektorem Biura Rozwoju Biznesu Korporacyjnego. W latach 2016-2019 piastował funkcje członka zarządu Generali odpowiedzialnego za sprzedaż majątkową i marketing. W latach 2018-2019 pełnił funkcje przewodniczącego Podkomisji ds Dystrybucji w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.
Program konferencji obejmuje tematy:
10:00 – 10:15 – Powitanie
10:15 – Waldemar Poberejko – Osiem cech profesjonalisty w Skuteczniej Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych.
11:00 – Pytania
11:15 – Dariusz Halczok – Jak każdy doradca może zwiększyć rentowność sprzedaży o 500% w ciągu zaledwie 90 dni. Zostań lokalną gwiazdą ubezpieczeń, nawet gdy nie masz żadnych doświadczeń w social media.
12:00 – Pytania
12:15 – Przerwa kawowa
12:45 – Marcin Kowalik – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych
13:00 – Pytania
13:15 – Marcin Konopka – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
14:00 – Pytania
14:15 – Lunch
15:00 – Mirosław Szymański – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
15:45 – Pytania
16:00 – Dominik Kumala – Ubezpieczenia w Social Media. Jak prowadzić fanpage i wykorzystać obecne narzędzia do zwiększenia sprzedaży.
16:45 – Pytania
17:00 – Adam Malinowski – Czy ubezpieczyciel i Agent mają wspólne cele? Spojrzenie na biznes agencyjny oczami Firmy Ubezpieczeniowej.
17:45 – Pytania
18:00 – Zakończenie Szczytu
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…