Aegon wdraża zmiany w ofercie dotyczącej ubezpieczenia mieszkań. Obejmują one wprowadzenie umów 3-letnich z dodatkową zniżką, a także rozszerzenie zakresu ochrony. Dodatkowo składkę można opłacać w ratach rocznych, półrocznych i kwartalnych.
Aegon : Zmiany w ofercie są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów
Nowa propozycja ubezpieczyciela dotyczy ubezpieczenia domu lub mieszkania na 3 lata składka za ostatni rok obniżana jest o 50%. Zniżka ta jest niezależna od innych rabatów przysługujących klientowi. Dodatkowo składkę można opłacać w ratach rocznych, półrocznych i kwartalnych.
Przemysław Makaro kierujący w Aegon obszarem ubezpieczeń majątkowych: „ Zmiany w ofercie są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Traktują oni ubezpieczenie swoich mieszkań jako długoterminowe zabezpieczenie i są zainteresowani jego kontynuacją przez kolejne lata. Dzięki wprowadzeniu umów trzyletnich klienci nie muszą co roku odnawiać swojej polisy, a jednocześnie zyskują atrakcyjna cenowo ofertę”. Wprowadził również wiele innych nowości, takich jak np. podniesienie wysokości limitów odpowiedzialności w wybranych ryzykach, m.in. dla biżuterii i gotówki czy szkód związanych z namalowaniem graffiti na budynku. Ponadto rozszerzona została również lista przedmiotów objętych ochroną stłuczenia szyb (m.in. o szklane płyty indukcyjne, piekarniki, okapy czy szklane balustrady).
Ochrona OC obejmuje wszystkich domownicy w ubezpieczonej nieruchomości bez konieczności wymieniania ich na polisie z imienia i nazwiska. Aegon oferuje swoje ubezpieczenie również w formule all-risk, dostępnej niezależnie od wartości czy wieku ubezpieczanej nieruchomości.
„Klienci szukający ochrony dla swojej nieruchomości są zainteresowani szerokim zakresem ochrony. Z drugiej szukają rozwiązań zapewniających im wsparcie w wielu sytuacjach, które mogą ich spotkać w związku z użytkowaniem nieruchomości. Wprowadzone przez nas zmiany mają zwiększyć funkcjonalność ubezpieczenia domu lub mieszkania” – dodaje ekspert.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…