Categories: Bezpieczeństwo

Aegon: Rodzicu, zapewnij dziecku przyszłość

Ruszyła kampania reklamowa promująca ubezpieczenie pod nazwą „Program Finansowania Studiów +”. Produkt ma zapewnić dzieciom nie tylko ochronę ubezpieczeniową ale również możliwość gromadzenia środków finansowych na naukę. Kampania skierowana jest do rodziców i opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

 
Produkt Aegon pod nazwą Program Finansowania Studiów + został stworzony, by pomóc rodzicom w zgromadzeniu pieniędzy na czas podczas którego dziecko podejmie studia, aż do ich ukończenia. Produkt oprócz gromadzenia środków, jedocześnie zapewnia zapewnieniu ochronę ubezpieczeniową.
 
Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska podkreśla, jak ważne dla rodziców jest kształcenie dzieci. Jednak, aby tego dokonać, potrzebne są na to pieniądze: „ Ambicją każdego rodzica jest zapewnienie dziecku jak najlepszego wykształcenia. Edukacja wiąże się jednak z wydatkami. Korzystając z zebranych przez nas danych o kosztach studiów, pokazujemy, że odkładając systematycznie nawet niewielkie kwoty, możemy zapewnić dziecku udany start w dorosłe życie”. 
 
Kampania telewizyjna kieruje na specjalnie stworzoną platformę internetową www.edu.aegon.pl.Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów.
 
Z serwisu tego, można dowiedzieć się, na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni i jakie są koszty nauki na różnych typach uczelni w różnych krajach. Informacje te pochodzą z publikowanych cyklicznie Raportów Aegon: „Koszty studiowania w Polsce i za granicą”. Istnieje również możliwość kontaktu z przedstawicielem Towarzystwa, który udzieli im szczegółowych informacji.
 
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy i jego 15-sekundowy skrót, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w: TVN, Polsat, TVP, na kanałach tematycznych i w internecie. Media plan kampanii obejmuje również displayową kampanię w internecie i na Facebooku.
 
Spot można obejrzeć poniżej:
 


Źródło: www.aegon.pl
Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

6 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

6 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

9 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

2 dni ago