Categories: Bezpieczeństwo

Aegon: Rodzicu, zapewnij dziecku przyszłość

Ruszyła kampania reklamowa promująca ubezpieczenie pod nazwą „Program Finansowania Studiów +”. Produkt ma zapewnić dzieciom nie tylko ochronę ubezpieczeniową ale również możliwość gromadzenia środków finansowych na naukę. Kampania skierowana jest do rodziców i opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

 
Produkt Aegon pod nazwą Program Finansowania Studiów + został stworzony, by pomóc rodzicom w zgromadzeniu pieniędzy na czas podczas którego dziecko podejmie studia, aż do ich ukończenia. Produkt oprócz gromadzenia środków, jedocześnie zapewnia zapewnieniu ochronę ubezpieczeniową.
 
Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska podkreśla, jak ważne dla rodziców jest kształcenie dzieci. Jednak, aby tego dokonać, potrzebne są na to pieniądze: „ Ambicją każdego rodzica jest zapewnienie dziecku jak najlepszego wykształcenia. Edukacja wiąże się jednak z wydatkami. Korzystając z zebranych przez nas danych o kosztach studiów, pokazujemy, że odkładając systematycznie nawet niewielkie kwoty, możemy zapewnić dziecku udany start w dorosłe życie”. 
 
Kampania telewizyjna kieruje na specjalnie stworzoną platformę internetową www.edu.aegon.pl.Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów.
 
Z serwisu tego, można dowiedzieć się, na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni i jakie są koszty nauki na różnych typach uczelni w różnych krajach. Informacje te pochodzą z publikowanych cyklicznie Raportów Aegon: „Koszty studiowania w Polsce i za granicą”. Istnieje również możliwość kontaktu z przedstawicielem Towarzystwa, który udzieli im szczegółowych informacji.
 
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy i jego 15-sekundowy skrót, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w: TVN, Polsat, TVP, na kanałach tematycznych i w internecie. Media plan kampanii obejmuje również displayową kampanię w internecie i na Facebooku.
 
Spot można obejrzeć poniżej:
 


Źródło: www.aegon.pl
Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

14 godzin ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

16 godzin ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

16 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

17 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW dla kierowców i pasażerów od TUW „TUW”

Niestety policyjne statystyki pokazują, że warto zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Dobrym sposobem jest skorzystanie z przemyślanej ochrony ubezpieczeniowej, takiej jak…

2 dni ago
  • Top temat

Wyjazd do Gruzji – jakie ubezpieczenie turystyczne kupić?

Gruzja wyraźnie już zaznaczyła swoje miejsce na turystycznej mapie Europy. Destynacja ta to idealny kierunek dla osób lubiących odkrywać nowe…

2 dni ago