Aegon wyszedł naprzeciw swoim klientom dotkniętym sytuacją związaną z pandemią koronawirusa. Dla tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji, przygotował indywidualne rozwiązania pozwalające utrzymać w mocy zawarte umowy, zgodne z rekomendacjami dla rynku ubezpieczeniowego. Firma wspiera też swoją sieć sprzedaży, dostosowując procesy do nowych okoliczności.
Wszystkie sprawy związane z obsługą posiadacze polis Aegon mogą obecnie załatwić zdalnie. Korzystając z różnych kanałów kontaktu, firma poinformowała obecnych i potencjalnych klientów, że nie muszą w obecnej sytuacji odwiedzać oddziałów, aby uzyskać informacje o swoich umowach, zawrzeć nowe ubezpieczenie, czy dokonać zmian na swojej polisie.
– Zrobiliśmy wszystko, żeby nasi klienci większość spraw mogli załatwić bez wychodzenia z domu. Mamy jednak świadomość, że część klientów chciałaby w obecnej sytuacji porozmawiać z naszymi agentami na temat swojego ubezpieczenia, dlatego szybko wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania alternatywne. Dzięki nim nasi przedstawiciele i doradcy ubezpieczeniowi nadal są do dyspozycji i kontaktują się z klientami przez telefon i przez komunikatory internetowe – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon TU na Życie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Mając świadomość, że niektórzy z klientów firmy zostali finansowo dotknięci skutkami stanu epidemii, Aegon przygotował rozwiązania, które pozwolą im zachować ciągłość zawartych umów ubezpieczenia. Na indywidualny wniosek klienta, który znalazł się w trudnej sytuacji finansowej, firma deklaruje gotowość zawieszenia pobierania składek nawet do 120 dni.
Aegon wspiera również klientów korporacyjnych we wdrożeniach Pracowniczych Planów Kapitałowych. Rozmowy z pracodawcami prowadzone są zdalnie, a dzięki temu że firma udostępniła narzędzia takie jak serwis e-PPK do zdalnego podpisywania umów, wdrożenie PPK u klientów może być realizowane na odległość.
Aegon zadbał również o kompleksowe wsparcie swojej sieci sprzedaży, opracowując w pełni zdalny proces sprzedaży oraz udostępniając swoim specjalistom odpowiednie narzędzia wspierające taki tryb pracy. Dzięki temu doradcy są w stanie przejść z klientem przez cały proces sprzedaży od analizy potrzeb aż po wystawienie polisy bez konieczności osobistego spotkania. Wykorzystują w tym celu wideorozmowy, email oraz nowoczesny system sprzedaży on-line SALSA. Aegon wdrożył również specjalny program szkoleń dla sił sprzedaży dotyczący tego, jak skutecznie pracować w nowych warunkach i prowadzić rozmowy z klientami poprzez komunikator internetowy.
– Zauważyliśmy, że klienci, którzy siłą rzeczy spędzają obecnie więcej czasu w domu, są bardziej otwarci, aby porozmawiać z naszymi ekspertami na temat swoich finansów osobistych, zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych sytuacji życiowych, czy przygotowania się do emerytury. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i technologii, którą udostępniamy naszym przedstawicielom, mogą to zrobić z własnego fotela – dodaje Jan Zimowicz.
Aegon prowadzi też w trybie zdalnym rekrutację do sieci sprzedaży. Zainteresowanym karierą w sprzedaży produktów finansowych oferuje stanowiska specjalistyczne i menedżerskie w obszarze biznesu dla klientów indywidualnych i firmowych. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się więc przez internet bez konieczności podróży do oddziału. Podobnie z wykorzystaniem narzędzi internetowych oraz e-learningu przebiega też proces wdrażania nowego współpracownika.
Źródło: Aegon
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…