Koronawirus

Aegon wspiera klientów i sieć sprzedaży

Aegon wyszedł naprzeciw swoim klientom dotkniętym sytuacją związaną z pandemią koronawirusa. Dla tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji, przygotował indywidualne rozwiązania pozwalające utrzymać w mocy zawarte umowy, zgodne z rekomendacjami dla rynku ubezpieczeniowego. Firma wspiera też swoją sieć sprzedaży, dostosowując procesy do nowych okoliczności.

Wszystkie sprawy związane z obsługą posiadacze polis Aegon mogą obecnie załatwić zdalnie. Korzystając z różnych kanałów kontaktu, firma poinformowała obecnych i potencjalnych klientów, że nie muszą w obecnej sytuacji odwiedzać oddziałów, aby uzyskać informacje o swoich umowach, zawrzeć nowe ubezpieczenie, czy dokonać zmian na swojej polisie.

Zrobiliśmy wszystko, żeby nasi klienci większość spraw mogli załatwić bez wychodzenia z domu. Mamy jednak świadomość, że część klientów chciałaby w obecnej sytuacji porozmawiać z naszymi agentami na temat swojego ubezpieczenia, dlatego szybko wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania alternatywne. Dzięki nim nasi przedstawiciele i doradcy ubezpieczeniowi nadal są do dyspozycji i kontaktują się z klientami przez telefon i przez komunikatory internetowe – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon TU na Życie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Mając świadomość, że niektórzy z klientów firmy zostali finansowo dotknięci skutkami stanu epidemii, Aegon przygotował rozwiązania, które pozwolą im zachować ciągłość zawartych umów ubezpieczenia. Na indywidualny wniosek klienta, który znalazł się w trudnej sytuacji finansowej, firma deklaruje gotowość zawieszenia pobierania składek nawet do 120 dni.

Aegon wspiera również klientów korporacyjnych we wdrożeniach Pracowniczych Planów Kapitałowych. Rozmowy z pracodawcami prowadzone są zdalnie, a dzięki temu że firma udostępniła narzędzia takie jak serwis e-PPK do zdalnego podpisywania umów, wdrożenie PPK u klientów może być realizowane na odległość.

Aegon zadbał również o kompleksowe wsparcie swojej sieci sprzedaży, opracowując w pełni zdalny proces sprzedaży oraz udostępniając swoim specjalistom odpowiednie narzędzia wspierające taki tryb pracy. Dzięki temu doradcy są w stanie przejść z klientem przez cały proces sprzedaży od analizy potrzeb aż po wystawienie polisy bez konieczności osobistego spotkania. Wykorzystują w tym celu wideorozmowy, email oraz nowoczesny system sprzedaży on-line SALSA. Aegon wdrożył również specjalny program szkoleń dla sił sprzedaży dotyczący tego, jak skutecznie pracować w nowych warunkach i prowadzić rozmowy z klientami poprzez komunikator internetowy.

Zauważyliśmy, że klienci, którzy siłą rzeczy spędzają obecnie więcej czasu w domu, są bardziej otwarci, aby porozmawiać z naszymi ekspertami na temat swoich finansów osobistych, zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych sytuacji życiowych, czy przygotowania się do emerytury. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i technologii, którą udostępniamy naszym przedstawicielom, mogą to zrobić z własnego fotela – dodaje Jan Zimowicz.

Aegon prowadzi też w trybie zdalnym rekrutację do sieci sprzedaży. Zainteresowanym karierą w sprzedaży produktów finansowych oferuje stanowiska specjalistyczne i menedżerskie w obszarze biznesu dla klientów indywidualnych i firmowych. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się więc przez internet bez konieczności podróży do oddziału. Podobnie z wykorzystaniem narzędzi internetowych oraz e-learningu przebiega też proces wdrażania nowego współpracownika.

Źródło: Aegon

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: Aegon

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago