Dzięki urządzeniom zainteresowani tym rozwiązaniem agenci współpracujący z LINK4 mogą przyjmować płatności bezgotówkowe za polisy wygodnie i bez ponoszenia kosztu transakcji. Łukasz Jantz, dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej Link4 potwierdza: „Płatność kartą to duże udogodnienie w sprzedaży agencyjnej, bo umożliwia automatyczne rozliczenie transakcji od razu przy zawarciu umowy. Agent ubezpieczeniowy nie musi wprowadzać ręcznie na terminalu żadnych informacji o kwocie i polisie, dzięki czemu minimalizuje ryzyko pomyłek w rozliczeniach i uzgadnianiu sald”.
Do wymiany informacji między systemem TubaPay a systemem kartowym agent używa tylko swojego telefonu. Wszystkie zrealizowane transakcje z wykorzystaniem tej usługi są zabezpieczone unikalnym kodem. „Agenci ubezpieczeniowi nie płacą za transakcje, jeśli składka jest przekazywana bezpośrednio z karty klienta na rachunek ubezpieczyciela. Tak dzieje się w przypadku ubezpieczycieli zintegrowanych, tak jak Link4, z naszą usługą. W ten sposób agenci ubezpieczeniowi nie tylko minimalizują koszty płatności, ale też oszczędzają dużo czasu na rozliczeniu z ubezpieczycielem” – podkreśla Cezary Świerszcz, prezes zarządu Bacca, operatora terminali TubaPay.
Warto dodać, że agenci, którzy wcześniej nie mieli swojego terminala, mogą skorzystać z dotacji Polska Bezgotówkowa. Przez pierwszy rok nie będą ponosić żadnych kosztów urządzenia i transakcji.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…