Przez kolejne dwa lata Agencja Fenomem obejmie pełną strategię komunikacji marki Link4 w social media. Agencja prowadzi kompletną obsługę kanałów social media takich jak: Facebook, LinkedIn, Twitter oraz Youtube. Niebawem obsługiwać będzie również Instagram.
Marek Baran, dyrektor ds. Public Relations w Link4 potwierdza:
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Fenomem, ponieważ przygotowała najlepszą strategię, zespół wykazał się głębokim zrozumieniem marki i jej potrzeb komunikacyjnych w mediach społecznościowych, a także aktualną, praktyczną wiedzą na temat trendów oraz kreatywnością przy racjonalnych założeniach budżetowych”. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie contentu w pełnym zakresie – jak i również materiałów wideo i aplikacji. Ponadto Fenomem ma za zadanie obsługę klientów ubezpieczyciela w social media, monitoring mediów, jak również wsparcie w pozostałych działaniach online i offline. Agencja Fenomem koncentruje swoje kompetencje wokół obszaru mediów elektronicznych. Za pomocą narzędzi reklamy internetowej sprzedaż reklamowanych produktów systematycznie wzrasta.
Źródło: www.link4.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…