Przez kolejne dwa lata Agencja Fenomem obejmie pełną strategię komunikacji marki Link4 w social media. Agencja prowadzi kompletną obsługę kanałów social media takich jak: Facebook, LinkedIn, Twitter oraz Youtube. Niebawem obsługiwać będzie również Instagram.
Marek Baran, dyrektor ds. Public Relations w Link4 potwierdza:
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Fenomem, ponieważ przygotowała najlepszą strategię, zespół wykazał się głębokim zrozumieniem marki i jej potrzeb komunikacyjnych w mediach społecznościowych, a także aktualną, praktyczną wiedzą na temat trendów oraz kreatywnością przy racjonalnych założeniach budżetowych”. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie contentu w pełnym zakresie – jak i również materiałów wideo i aplikacji. Ponadto Fenomem ma za zadanie obsługę klientów ubezpieczyciela w social media, monitoring mediów, jak również wsparcie w pozostałych działaniach online i offline. Agencja Fenomem koncentruje swoje kompetencje wokół obszaru mediów elektronicznych. Za pomocą narzędzi reklamy internetowej sprzedaż reklamowanych produktów systematycznie wzrasta.
Źródło: www.link4.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…