Współczesne pośrednictwo ubezpieczeniowe dzięki nowym technologiom ewoluuje w szybkim tempie. Alwis&Secura, jako lider w branży ubezpieczeniowej dzięki współpracy z Mapą Agentów, wprowadza przełomowe rozwiązania, które znacząco zwiększają efektywność pracy swoich OFWCA. Głównym elementem innowacji jest SecuraBot, inteligentny asystent wspierający agenta, profilujący dokumenty OWU (Ogólnych Warunków Ubezpieczenia), zbierający wstępne informacje w procesie sprzedaży, powiązany z autorskim systemem CRM.
Doceniamy kluczową rolę, jaką odgrywają agenci w naszym sukcesie. Dlatego staramy się zapewnić im odpowiednie narzędzia i wsparcie, aby mogli skutecznie realizować swoje cele biznesowe. Co możemy zaoferować? Przede wszystkim solidne wsparcie i profesjonalne narzędzia, które ułatwiają pracę i pozwalają osiągnąć sukces. Dostarczamy naszym agentom innowacyjne narzędzia usprawniające procesy sprzedaży takie jak SecuraBot.
SecuraBot automatyzuje procesy związane z pozyskiwaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów APK (Analizy Potrzeb Klienta). Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na budowaniu relacji z klientami, zamiast poświęcać czas na rutynowe czynności administracyjne. Automatyzacja procesów dokumentacyjnych zwiększa również zgodność z wymogami prawnymi. Wszystkie pozyskane dane są bezpieczne i dostępne w każdej chwili z poziomu agenta, co zapewnia szybki dostęp do informacji bez opóźnień.
Wykorzystujemy w pełni moc sztucznej inteligencji, dzięki czemu stworzony został Asystent Agenta. Jest to zaawansowane technologicznie narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które wspiera nasze OFWCA w procesie analizy dokumentów OWU. Dzięki możliwości automatyzacji szybko identyfikuje kluczowe informacje, udzielając odpowiedzi, co pozwala agentom skupić się na bardziej skomplikowanych aspektach swojej pracy. Zgodnie z założeniami, Asystent Agenta uczy się na bieżąco – posiada specjalny moduł, który umożliwia ocenę odpowiedzi bota i ich korektę ze strony użytkowników.
SecuraBot został zintegrowany z naszym systemem CRM, który gromadzi wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, co umożliwia bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę klientów. Pomaga Agentom w szybkim dostępie do wszystkich istotnych danych klientów, co z kolei pozwala na błyskawiczne reagowanie na ich potrzeby i skuteczniejsze zarządzanie relacjami. Dodatkowo system CRM zintegrowany jest z Portfelem Google.
Agenci korzystający z naszego CRM-u będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do portfela Google. W wyniku czego dzięki specjalnej aplikacji klient będzie miał możliwość nieograniczonego, łatwego i szybkiego dostępu do swoich ubezpieczeń w telefonie, a dodatkowo będzie mógł liczyć na powiadomienie o kończącym się okresie ochrony.
Implementacja sztucznej inteligencji w pracy agentów ubezpieczeniowych przynosi liczne korzyści. Automatyczna analiza dokumentów OWU pozwala na szybkie i precyzyjne doradztwo, co zwiększa satysfakcję klientów. Ponadto, dzięki automatyzacji, agenci mogą skupić się na bardziej wartościowych zadaniach, takich jak doradztwo strategiczne i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki swojej innowacyjności wyznacza nowe standardy w pośrednictwie ubezpieczeniowym. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i automatyzacja, staje się fundamentem nowoczesnych strategii biznesowych. Te technologie nie tylko usprawniają codzienną pracę agentów, ale również otwierają nowe możliwości rozwoju dla całej branży.
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź szczegóły na www.alwis.pl i www.mapaagentow.pl
Artykuł partnera
PZU właśnie wystartował z kampanią promującą nową ofertę specjalną dla rowerzystów. Ubezpieczenie PZU Rowerzysta to…
Dane pokazują, że w Polsce liczba osób posiadających ubezpieczenie dla psa lub kota wciąż jest…
Zdjęcie tablic rejestracyjnych i numer telefonu – to wystarczy, by wezwać pomoc assistance w InterRisk.…
PZU ruszył z nową kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób zainteresowanych pracą agenta wyłącznego. Jest ona…
PZU wprowadził asystenta AI dla wszystkich swoich pracowników. Rozwiązanie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji działa…
PZU ponownie otrzymało tytuł Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. Wyróżnienie, które przyznano firmie w konkursie portalu…