Aktualności

AI w Służbie Agentów Ubezpieczeniowych! – Efektywna współpraca Alwis&Secura i Mapy Agentów

Współczesne pośrednictwo ubezpieczeniowe dzięki nowym technologiom ewoluuje w szybkim tempie. Alwis&Secura, jako lider w branży ubezpieczeniowej dzięki współpracy z Mapą Agentów, wprowadza przełomowe rozwiązania, które znacząco zwiększają efektywność pracy swoich OFWCA. Głównym elementem innowacji jest SecuraBot, inteligentny asystent wspierający agenta, profilujący dokumenty OWU (Ogólnych Warunków Ubezpieczenia), zbierający wstępne informacje w procesie sprzedaży, powiązany z autorskim systemem CRM. 

Efektywność dzięki Sztucznej Inteligencji? 

Doceniamy kluczową rolę, jaką odgrywają agenci w naszym sukcesie. Dlatego staramy się zapewnić im odpowiednie narzędzia i wsparcie, aby mogli skutecznie realizować swoje cele biznesowe. Co możemy zaoferować? Przede wszystkim solidne wsparcie i profesjonalne narzędzia, które ułatwiają pracę i pozwalają osiągnąć sukces. Dostarczamy naszym agentom innowacyjne narzędzia usprawniające procesy sprzedaży takie jak SecuraBot.  

SecuraBot automatyzuje procesy związane z pozyskiwaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów APK (Analizy Potrzeb Klienta). Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na budowaniu relacji z klientami, zamiast poświęcać czas na rutynowe czynności administracyjne. Automatyzacja procesów dokumentacyjnych zwiększa również zgodność z wymogami prawnymi. Wszystkie pozyskane dane są bezpieczne i dostępne w każdej chwili z poziomu agenta, co zapewnia szybki dostęp do informacji bez opóźnień.  

Wykorzystujemy w pełni moc sztucznej inteligencji, dzięki czemu stworzony został Asystent Agenta. Jest to zaawansowane technologicznie narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które wspiera nasze OFWCA w procesie analizy dokumentów OWU. Dzięki możliwości automatyzacji szybko identyfikuje kluczowe informacje, udzielając odpowiedzi, co pozwala agentom skupić się na bardziej skomplikowanych aspektach swojej pracy. Zgodnie z założeniami, Asystent Agenta uczy się na bieżąco – posiada specjalny moduł, który umożliwia ocenę odpowiedzi bota i ich korektę ze strony użytkowników. 

Nowy Standard w Obsłudze Klienta 

SecuraBot został zintegrowany z naszym systemem CRM, który gromadzi wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, co umożliwia bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę klientów. Pomaga Agentom w szybkim dostępie do wszystkich istotnych danych klientów, co z kolei pozwala na błyskawiczne reagowanie na ich potrzeby i skuteczniejsze zarządzanie relacjami. Dodatkowo system CRM zintegrowany jest z Portfelem Google.  

Agenci korzystający z naszego CRM-u będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do portfela Google. W wyniku czego dzięki specjalnej aplikacji klient będzie miał możliwość nieograniczonego, łatwego i szybkiego dostępu do swoich ubezpieczeń w telefonie, a dodatkowo będzie mógł liczyć na powiadomienie o kończącym się okresie ochrony. 

Przyszłość Pośrednictwa Ubezpieczeniowego 

Implementacja sztucznej inteligencji w pracy agentów ubezpieczeniowych przynosi liczne korzyści. Automatyczna analiza dokumentów OWU pozwala na szybkie i precyzyjne doradztwo, co zwiększa satysfakcję klientów. Ponadto, dzięki automatyzacji, agenci mogą skupić się na bardziej wartościowych zadaniach, takich jak doradztwo strategiczne i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki swojej innowacyjności  wyznacza nowe standardy w pośrednictwie ubezpieczeniowym. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i automatyzacja, staje się fundamentem nowoczesnych strategii biznesowych. Te technologie nie tylko usprawniają codzienną pracę agentów, ale również otwierają nowe możliwości rozwoju dla całej branży. 

Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź szczegóły na www.alwis.pl i www.mapaagentow.pl  

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Tylko co piąty pośrednik nieruchomości rozszerza obowiązkowe OC 

Jak wiadomo brak obowiązkowej polisy OC naraża pośredników nieruchomości na wysokie kary. Okazuje się, że…

6 godzin ago

Bezpieczeństwo w podróży to także dobra polisa na życie 

Podróżowanie większości z nas kojarzy się z wolnością, przygodą i odkrywaniem nowych miejsc. A w…

6 godzin ago

Choroby przewlekłe a ubezpieczenie turystyczne – co warto wiedzieć? 

Coraz więcej osób zmaga się z chorobami przewlekłymi, takimi jak cukrzyca, nadciśnienie czy depresja. Dlatego…

1 dzień ago

Czym się różni właściciel od posiadacza pojazdu? 

Nie każda osoba korzystająca z samochodu jest jego właścicielem. Niestety różnice między właścicielem a posiadaczem…

1 dzień ago

Ekologiczna odpowiedzialność firm – konieczność czy formalność? 

Pożary, wycieki i awarie w zakładach przemysłowych to nie tylko zagrożenie dla mienia, ale też…

2 dni ago

Nowoczesne polisy na życie zapewniają ochronę nie tylko po śmierci 

Ubezpieczenie na życie coraz częściej chroni nie tylko po śmierci, ale także w trakcie życia…

2 dni ago