Categories: Aktualności

Allianz, BMW i Toyota inwestują w systemy sztucznej inteligencji

Licencja na technologię sztucznej inteligencji z Doliny Krzemowej została właśnie wykupiona przez te trzy firmy. Eksperci tych inwestorów zintegrują urządzenie Nauto ze swoimi samochodami testowymi i będą pracować nad własnymi strategiami rozwoju pojazdów autonomicznych.

 
Gill Pratt, CEO Toyota Reaserch Institute mówi, że:
 
Kierunek prac badawczych firmy Nauto jest w dużym stopniu zbieżny z badaniami Toyota Research Institute, których celem jest opracowywanie bezpiecznych, niezawodnych systemów autonomicznych i półautonomicznych. Współpraca z zespołem Nauto przyspieszy rozwój naszych technologii uczenia się maszyn. Pomoże nam to znajdować coraz doskonalsze sposoby wspomagania kierowców w prowadzeniu auta w tym bardzo ciekawym okresie przejściowym między tradycyjnymi samochodami a pojazdami autonomicznymi”
 
Inwestycje firm Toyota Research Institute, BMW Ventures i Allianz Ventures mają opracować inteligentne systemy, która maja zwiększyć bezpieczeństwo jazdy, ułatwią kierowanie pojazdem i zwiększą wydajność systemów zarządzania flotami.
 
Dokładne szczegóły kontraktu nie są znane. Wiadomo tylko to, że wszyscy inwestorzy wykupili udziały w spółce Nauto, a ich zespoły badawcze mogą rozbudowywać cały system tej firmy. Co ciekawe, do tego grona dołączył też jeszcze jeden producent samochodów, ale nazwa firmy nie jest obecnie znana.
 
Źródło: Toyota, www.conowego.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago