Licencja na technologię sztucznej inteligencji z Doliny Krzemowej została właśnie wykupiona przez te trzy firmy. Eksperci tych inwestorów zintegrują urządzenie Nauto ze swoimi samochodami testowymi i będą pracować nad własnymi strategiami rozwoju pojazdów autonomicznych.
Gill Pratt, CEO Toyota Reaserch Institute mówi, że:
“Kierunek prac badawczych firmy Nauto jest w dużym stopniu zbieżny z badaniami Toyota Research Institute, których celem jest opracowywanie bezpiecznych, niezawodnych systemów autonomicznych i półautonomicznych. Współpraca z zespołem Nauto przyspieszy rozwój naszych technologii uczenia się maszyn. Pomoże nam to znajdować coraz doskonalsze sposoby wspomagania kierowców w prowadzeniu auta w tym bardzo ciekawym okresie przejściowym między tradycyjnymi samochodami a pojazdami autonomicznymi”
Inwestycje firm Toyota Research Institute, BMW Ventures i Allianz Ventures mają opracować inteligentne systemy, która maja zwiększyć bezpieczeństwo jazdy, ułatwią kierowanie pojazdem i zwiększą wydajność systemów zarządzania flotami.
Dokładne szczegóły kontraktu nie są znane. Wiadomo tylko to, że wszyscy inwestorzy wykupili udziały w spółce Nauto, a ich zespoły badawcze mogą rozbudowywać cały system tej firmy. Co ciekawe, do tego grona dołączył też jeszcze jeden producent samochodów, ale nazwa firmy nie jest obecnie znana.
Źródło: Toyota, www.conowego.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…