Zespól ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce od początku czerwca działa pod nazwą Allianz Commercial, która od zeszłego roku stopniowo wprowadzana jest w grupie Allianz na całym świecie.
Celem wprowadzenia nazwy Allianz Commercial dla ubezpieczeń korporacyjnych jest prezentowanie się jako jedna linia biznesu, ze spójną ofertą dla różnych grup klientów korporacyjnych. W krajach, w których dotychczas działały zarówno jednostki Allianz Global Corporate & Specialty, jak i lokalne zespoły ubezpieczeń korporacyjnych, zmiana oznacza ich integrację.
W pozostałych krajach – w tym w Polsce – pod nazwą handlową Allianz Commercial funkcjonują dotychczasowe zespoły ubezpieczeń korporacyjnych.
– Naszym celem jest odbudowa i zwiększanie pozycji na rynku ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce. W tym celu wykorzystujemy i łączymy kompleksową ofertę i ekspertyzę grupy Allianz oraz szczegółową znajomość polskiego rynku – mówi Marcin Kulawik, prezes Allianz Polska.
– Jako Allianz Commercial lepiej komunikujemy nasz globalny zasięg i potencjał. Mamy spójną ofertę dla każdego segmentu klienta korporacyjnego. Ogromną rolę odgrywają lokalne kompetencje i wiedza o potrzebach polskich klientów i brokerów. Nasz zespół odpowiada kompleksowo za underwriting i sprzedaż ubezpieczeń korporacyjnych i relacje z brokerami – mówi Katarzyna Laurenza, dyrektor zarządzająca Allianz Commercial w Polsce.
Oferta Allianz Commercial w Polsce obejmuje przede wszystkim ubezpieczenia mienia przedsiębiorstw, utraty zysku, odpowiedzialności cywilnej (w tym D&O), ubezpieczenia ryzyk finansowych, mienia w transporcie oraz flot.
Wprowadzenie nazwy Allianz Commercial nie oznacza formalnych zmian w strukturze – zespół ubezpieczeń korporacyjnych pozostaje częścią TUiR Allianz Polska S.A.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…