Allianz czwarty rok z rzędu otrzymał tytuł najsilniejszej marki ubezpieczeniowej świata. Co więcej, w tegorocznym zestawieniu Interbrand 2022 ubezpieczyciel należy do grona 15 globalnych marek, których wartość rośnie najszybciej.
Allianz po raz czwarty zwycięża w rankingu najbardziej wartościowych marek ubezpieczeniowych świata. Według zestawienia Interbrand 2022, wartość marki ubezpieczyciela wzrosła w ciągu ostatniego roku o rekordowe 23% – do poziomu 18,7 mld dolarów.
Należy podkreślić, że w tegorocznym rankingu Allianz należy do 15 globalnych marek, których wartość rośnie najszybciej. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek zajmuje 34. miejsce, zdecydowanie wyprzedzając ubezpieczeniową konkurencję.
– Siła naszej marki to wskazówka dla klientów, pośredników i pracowników. W niepewnych czasach warto stawiać na mocnego i stabilnego partnera, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Warto przypomnieć, że obecne miejsce w rankingu to kolejne już wyróżnienie marki Allianz. Na początku tego roku ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce wśród 100 najbardziej wartościowych globalnych marek ubezpieczeniowych. Raport Global 500 przygotowywany był przez Brand Finance, wiodącą firmę konsultingową.
– Jestem bardzo dumny, że mogę podzielić się tak fantastycznymi wiadomościami na początku 2022 roku. 30. miejsce wśród najsilniejszych globalnych marek odzwierciedla ciężką pracę i strategię stojącą za stale rozwijającą się marką Allianz – powiedział wówczas dr Christian Deuringer, Head of Global Brand & Marketing w Allianz SE.
Dodajmy, że po lipcowej fuzji prawnej towarzystw ubezpieczeniowych oraz TFI Allianz Polska i Aviva Polska ubezpieczyciel istotnie wzmocnił swoją pozycję na polskim rynku a także postawił na rozwój firmy. Zakup spółek Aviva w Polsce przez grupę Allianz był największą tego rodzaju transakcją na polskim rynku ubezpieczeń i inwestycji, a także największym przejęciem przez grupę Allianz od 10 lat.
W efekcie fuzji ubezpieczyciel zajął mocne drugie miejsce na rynku ubezpieczeń na życie (łącznie ponad 3 mld zł składki przypisanej w 2021 roku) oraz awansował na szóste miejsce wśród grup ubezpieczeniowych obecnych na rynku majątkowym (2,6 mld zł składki w 2021 r.). Z kolei TFI Allianz Polska awansowało na czwartą pozycję na rynku pod względem aktywów pod zarządzaniem i jest jednym z największych TFI niezależnych od banku.
Źródło: Allianz
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…
Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…
Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…