W piątek 11 marca ruszyła akcja wizerunkowa Allianz Polska, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, a także wzrost zainteresowania ofertami. Kampania ma również przedstawiać Allianz jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.
Przez najbliższych 6 tygodni kampania wykorzystywać będzie wszystkie dostępne środki przekazu, takie jak: kanały internetowe, przekazy radiowe i telewizyjne, a także działania ambientowe.
Reklama w Radiu Zet nawiązywać będzie do kampanii i zorganizowanego wspólnie ze stacją radiową konkursu filmowego pod hasłem „Bezpieczni od A do Zet”, który promowany był m.in. podczas ferii zimowych w ramach akcji „Start do nart”.
Twórcom kampanii zależy przede wszystkim na tym, aby zbudować świadomość, że firma może ubezpieczyć wszystko. „Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Wszystko, co dla nich ważne. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich”-podkreśla Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Zakres i przedmiot ubezpieczenia będą wizualizowane formą obrazkową. W ten sposób powstały materiały drukowane zatytułowane „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”, które mogą być używane osobno, a równocześnie po włożeniu w folder z mapą potrzeb klienta tworzą z nim spójną całość, obrazując hasło „Z Tobą od A do Z”. Materiały pojawią się w oddziałach i agencjach zaraz po rozpoczęciu kampanii.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…