W piątek 11 marca ruszyła akcja wizerunkowa Allianz Polska, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, a także wzrost zainteresowania ofertami. Kampania ma również przedstawiać Allianz jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.
Przez najbliższych 6 tygodni kampania wykorzystywać będzie wszystkie dostępne środki przekazu, takie jak: kanały internetowe, przekazy radiowe i telewizyjne, a także działania ambientowe.
Reklama w Radiu Zet nawiązywać będzie do kampanii i zorganizowanego wspólnie ze stacją radiową konkursu filmowego pod hasłem „Bezpieczni od A do Zet”, który promowany był m.in. podczas ferii zimowych w ramach akcji „Start do nart”.
Twórcom kampanii zależy przede wszystkim na tym, aby zbudować świadomość, że firma może ubezpieczyć wszystko. „Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Wszystko, co dla nich ważne. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich”-podkreśla Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Zakres i przedmiot ubezpieczenia będą wizualizowane formą obrazkową. W ten sposób powstały materiały drukowane zatytułowane „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”, które mogą być używane osobno, a równocześnie po włożeniu w folder z mapą potrzeb klienta tworzą z nim spójną całość, obrazując hasło „Z Tobą od A do Z”. Materiały pojawią się w oddziałach i agencjach zaraz po rozpoczęciu kampanii.
Źródło: www.gu.com.pl
Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…
Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…
Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…
Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…
Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…
W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…