W piątek 11 marca ruszyła akcja wizerunkowa Allianz Polska, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, a także wzrost zainteresowania ofertami. Kampania ma również przedstawiać Allianz jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.
Przez najbliższych 6 tygodni kampania wykorzystywać będzie wszystkie dostępne środki przekazu, takie jak: kanały internetowe, przekazy radiowe i telewizyjne, a także działania ambientowe.
Reklama w Radiu Zet nawiązywać będzie do kampanii i zorganizowanego wspólnie ze stacją radiową konkursu filmowego pod hasłem „Bezpieczni od A do Zet”, który promowany był m.in. podczas ferii zimowych w ramach akcji „Start do nart”.
Twórcom kampanii zależy przede wszystkim na tym, aby zbudować świadomość, że firma może ubezpieczyć wszystko. „Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Wszystko, co dla nich ważne. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich”-podkreśla Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Zakres i przedmiot ubezpieczenia będą wizualizowane formą obrazkową. W ten sposób powstały materiały drukowane zatytułowane „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”, które mogą być używane osobno, a równocześnie po włożeniu w folder z mapą potrzeb klienta tworzą z nim spójną całość, obrazując hasło „Z Tobą od A do Z”. Materiały pojawią się w oddziałach i agencjach zaraz po rozpoczęciu kampanii.
Źródło: www.gu.com.pl
Po powodzi, która we wrześniu dotknęła południe Polski, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” podjęło szereg działań, które miały na celu jak…
PKO BP zmienia Ogólne Warunki Ubezpieczenia podróżnego, które dostępne jest dla posiadaczy i użytkowników kart PKO Mastercard Platinum i PKO…
Ubezpieczenie Wsparcie w zdrowiu to produkt dedykowany dla osób, którym zależy na dostępie do szybkiej i profesjonalnej opieki medycznej. Dzięki…
Posiadanie piwnicy niesie ze sobą nie tylko wiele korzyści, ale także pewne ryzyko związane z tym, że podpiwniczenie zwykle znajduje…
22 października w siedzibie Generali Polska w Warszawie odbyła się konferencja "Zarządzanie bezpieczeństwem żywności i ubezpieczenie CPI". Uczestnikami wydarzenia byli klienci i brokerzy współpracujący…
Za nami XVI Forum Assistance. Wydarzenie to jak co roku cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony ekspertów z branży ubezpieczeniowej,…