Categories: Aktualności

Allianz Polska: ruszyła kampania „Z Tobą od A do Z”

W piątek 11 marca ruszyła akcja wizerunkowa Allianz Polska, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, a także wzrost zainteresowania ofertami. Kampania ma również przedstawiać Allianz jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.

Przez najbliższych 6 tygodni kampania wykorzystywać będzie wszystkie dostępne środki przekazu, takie jak: kanały internetowe, przekazy radiowe i telewizyjne, a także działania ambientowe.
 
Reklama w Radiu Zet nawiązywać będzie do kampanii i zorganizowanego wspólnie ze stacją radiową konkursu filmowego pod hasłem „Bezpieczni od A do Zet”, który promowany był m.in. podczas ferii zimowych w ramach akcji „Start do nart”.
 
Twórcom kampanii zależy przede wszystkim na tym, aby zbudować świadomość, że firma może ubezpieczyć wszystko. „Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Wszystko, co dla nich ważne. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich”-podkreśla Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
 
Zakres i przedmiot ubezpieczenia będą wizualizowane formą obrazkową. W ten sposób powstały materiały drukowane zatytułowane „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”, które mogą być używane osobno, a równocześnie po włożeniu w folder z mapą potrzeb klienta tworzą z nim spójną całość, obrazując hasło „Z Tobą od A do Z”. Materiały pojawią się w oddziałach i agencjach zaraz po rozpoczęciu kampanii.
 
Źródło: www.gu.com.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Rzecznik Finansowy o interwencjach wobec DallBogg 

Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…

21 godzin ago

„Vie na Życie” – nowe elastyczne ubezpieczenie terminowe od Vienna Life 

Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…

21 godzin ago

Zastrzeżenie numeru PESEL – narzędzie do walki z oszustami zawierającymi umowy ubezpieczenia OC komunikacyjnego na cudze dane 

Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…

1 dzień ago

Colonnade wprowadza ubezpieczenie dla psów i kotów – „Moje Bezpieczne 4 Łapy” 

Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…

1 dzień ago

UFG i nowe prawo: nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego  ze wskazaniem daty jej rozwiązania 

Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…

1 dzień ago

133 wypadki dziennie. Eksperci podkreślają: NNW szkolne to realna ochrona 

W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…

1 dzień ago