Ubezpieczyciel uruchomił projekt, którego celem jest pomoc dla agentów w prowadzonych przez nich działaniach content marketingowych w mediach społecznościowych. Przy pomocy platformy NapoleonCat Departament Marketingu Allianz dostarcza propozycje postów bezpośrednio na strony na Facebooku niemal 200 agentów uczestniczących w projekcie.
Narzędzie dostarcza również Allianzowi szczegółowe informacje na temat efektywności treści publikowanych na stronach społecznościowych pośredników. Dzięki takiemu rozwiązaniu opanowany został problem związany z koniecznością wdrożenia dużej liczby beneficjentów projektu w obsługę nowych narzędzi, co pozwoliło na oszczędność czasu i kosztów.
Łukasz Papuda odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz Polska podkreśla zalety prowadzonych działań: „ Ponad dwa lata temu, jako pierwsi na rynku zdecydowaliśmy się na uruchomienie projektu wspierającego agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Raporty, zarówno te zasięgowe, jak i sprzedażowe, pokazują że był to dobry ruch. Nasza sieć sprzedaży pokochała media społecznościowe i dzięki wsparciu merytorycznemu, szkoleniom i dostarczanym treściom coraz sprawniej się w nich porusza”.
W ciągu dwóch miesięcy od wdrożenia projektu strony agentów Allianz na Faceboooku zanotowały 22% wzrost liczby interakcji w postaci komentarzy do publikowanych treści. Posty zawierające treści proponowane przez zakład generują średnio o 48% wyższy zasięg organiczny niż treści tworzone przez samych pośredników.
Źródło: www.napoleoncat.com
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…