LUMAPIXEL: Blue Sky Aerial Filming for Sydney FC. May 17, 2017. Allianz Stadium, Moore Park, NSW, Australia. Photo: Narelle Spangher
W tegorocznym rankingu Brand Finance Global 500 wydanym przez wiodącą firmę konsultingową, Allianz utrzymał pozycję najcenniejszej marki ubezpieczeniowej i zarządzającej aktywami na świecie. Ubezpieczyciel został sklasyfikowany na 25. miejscu w rankingu ogólnym.
Allianz pozostaje najcenniejszą marką ubezpieczeniową i zarządzającą aktywami na świecie. Potwierdza to tegoroczny ranking Brand Finance Global 500.
– Pozycja Allianz w tegorocznym rankingu Brand Finance Global 500 potwierdza rosnącą siłę naszej marki i zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci, agenci i brokerzy, partnerzy biznesowi i pracownicy. Nasza marka jest silnym motorem napędowym biznesu. Wykorzystując nasze globalne platformy i integrując się pionowo w różnych obszarach biznesowych, dążymy do przyspieszenia inteligentnego wzrostu i wzmocnienia naszej pozycji lidera rynkowego – powiedział Bernd Heinemann, Chief Strategy, Marketing, Distribution Officer w Allianz SE.
Co ciekawe, w tym roku Allianz obchodzi 135. urodziny. Cieszy zatem fakt, że firma znalazła się wśród 25 najlepszych marek na świecie, a jej wartość wzrosła do 49,8 mld USD. Przypominamy, że w poprzedniej edycji rankingu ubezpieczyciel zajął 28. miejsce a wartość jego marki wyceniono na 49,78 miliarda dolarów – dla porównania rok wcześniej było to 46,89 mld dolarów.
Co to oznacza dla klientów towarzystwa? Ceniona marka Allianz to stabilność, siła finansowa, rozpoznawalność i zaufanie. Jak wiadomo, stanowi to ważne kryterium przy podejmowaniu decyzji o wyborze ubezpieczyciela oraz firmy, której powierzymy zarządzanie naszymi oszczędnościami. To również istotny argument, aby pozostać związanym z marką na lata.
Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie ubezpieczyciel przygotował przegląd najważniejszych globalnych ryzyk. Barometr Ryzyk Allianz 2025 wskazuje, że największe firm na całym świecie obawiają się przede wszystkim cyberataków, przerw w działalności gospodarczej i katastrof naturalnych.
– To, co wyróżnia się w tegorocznym Allianz Risk Barometer , to wzajemne powiązania najważniejszych ryzyk. Zmiana jednego – lub nawet działania łagodzące – może mieć efekt domina na inne i kolejne. Zmiany klimatyczne, nowe technologie, regulacje i ryzyka geopolityczne są coraz bardziej ze sobą powiązane, co skutkuje złożoną siecią przyczyn i skutków. Ekstremalne zjawiska pogodowe, takie jak niszczycielskie powodzie w Hiszpanii w zeszłym roku, narastające konflikty geopolityczne, a także incydenty cybernetyczne, takie jak awaria CrowdStrike, pokazują potrzebę dalszego budowania większej odporności. Odporność będzie kluczowym tematem w przyszłości – wyjaśnił Michael Bruch, Global Head of Risk Advisory Services, Allianz Commercial.
Barometr ryzyka Allianz śledzi najważniejsze obawy przedsiębiorstw dotyczące nadchodzącego roku, na które głosowało rekordowa liczba 3778 ekspertów w dziedzinie zarządzania ryzykiem ze 106 krajów i terytoriów.
Źródło: Allianz SE
PZU rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń upraw jarych i ozimych, które w okresie wiosennym i letnim są…
W tegorocznej edycji konkursu „Instytucja Roku 2025” Europa Ubezpieczenia otrzymała dwie nagrody. Ubezpieczyciela wyróżniono w…
27 marca 2025 r. miała miejsce konferencja zorganizowana przez Rzecznika Finansowego, dra Michała Ziemiaka, pod tytułem „Ruch pojazdu…
UNIQA opublikowała swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Wynika z nich, że spółka w Polsce,…
TUZ Ubezpieczenia wprowadził zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych. Wdrożone przez ubezpieczyciela rozwiązania podkreślają innowacyjność firmy…
Pomimo tego, że na mocy obowiązujących przepisów brak ciągłości w ubezpieczeniu skutkuje nałożeniem wysokiej kary,…