Jednym z głównych filarów strategii Allianz jest digitalizacja. Dostarczanie klientom nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie produktów to jeden z jej kluczowych elementów. Równie ważne są także digitalne rozwiązania, które pomagają klientom w kontakcie z ubezpieczycielem. Dlatego Allianz zmodyfikował i maksymalnie uprościł zgłaszanie roszczeń życiowych dzięki dedykowanemu formularzowi internetowemu.
Obsługa roszczenia w odczuciu klientów często związana jest z dużym wysiłkiem i wieloma przeszkodami. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych systemów i rozwiązań klienci Allianz mogą korzystać z udogodnień, które uproszczają i skracają cały proces związany ze zgłaszaniem i obsługą szkody.
Już od kilku lat Allianz sukcesywnie wprowadza zaawansowane technologicznie produkty i rozwiązania, które pomagają klientom na każdym etapie kontaktu z ubezpieczycielem – zarówno podczas zakupu ubezpieczenia (np. proste pakiety produktów Mój Dom i Mój Samochód) jak i w trakcie obsługi trwającego ubezpieczenia (np. Foto-Asystent ułatwiający zrobienie odpowiedniej dokumentacji). Ubezpieczyciel wdraża także zmiany w obsłudze klientów posiadających indywidualne lub grupowe ubezpieczenia na życie. Dzięki zmianie formularza i uproszczeniu procesów klient zgłosi zdarzenie w kilka minut, z dowolnego miejsca, bez podawania numerów polis i zbędnych formalności.
– Nasze działania, skoncentrowane są wokół oczekiwań klientów. Chcemy aby obsługa naszych klientów była nie tylko szybka ale przede wszystkim, aby klienci mogli zdalnie załatwiać sprawy związane z posiadanym ubezpieczeniem. Dlatego zmieniliśmy nasz formularz do zgłaszania roszczeń życiowych. Dzięki wprowadzonym zmianom formularz jest intuicyjny, a jego wypełnienie nie zajmuje wiele czasu – mówi Sylwia Filipiak-Pastusiak, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta, Allianz Polska
Dzięki zmodyfikowanemu i uproszczonemu formularzowi, klienci mogą w 6 prostych krokach zgłosić roszczenie:
– Dzięki temu przyjmujemy zgłoszenia klientów bez konieczności wpisywania np. numeru polisy – co jak wiemy z doświadczenia, często przysparza dużo kłopotów np. w sytuacji, w której nie wiemy gdzie mamy polisę. Co ważne, jeśli zdarzenie jest objęte ochroną w ramach kilku polis ubezpieczenia na życie w Allianz, to do obsługi roszczeń z tych ubezpieczeń wystarczy jedno zgłoszenie – dodaje Sylwia Filipiak-Pastusiak.
Nowy formularz znajduje się na stronie https://zgloszenie-szkody.allianz.pl/form-standalone/zglos-szkode/. W dalszym ciągu klienci mogą także zgłosić zdarzenie telefonicznie, dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela pod numer 224 224 224.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…