Jednym z głównych filarów strategii Allianz jest digitalizacja. Dostarczanie klientom nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie produktów to jeden z jej kluczowych elementów. Równie ważne są także digitalne rozwiązania, które pomagają klientom w kontakcie z ubezpieczycielem. Dlatego Allianz zmodyfikował i maksymalnie uprościł zgłaszanie roszczeń życiowych dzięki dedykowanemu formularzowi internetowemu.
Obsługa roszczenia w odczuciu klientów często związana jest z dużym wysiłkiem i wieloma przeszkodami. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych systemów i rozwiązań klienci Allianz mogą korzystać z udogodnień, które uproszczają i skracają cały proces związany ze zgłaszaniem i obsługą szkody.
Już od kilku lat Allianz sukcesywnie wprowadza zaawansowane technologicznie produkty i rozwiązania, które pomagają klientom na każdym etapie kontaktu z ubezpieczycielem – zarówno podczas zakupu ubezpieczenia (np. proste pakiety produktów Mój Dom i Mój Samochód) jak i w trakcie obsługi trwającego ubezpieczenia (np. Foto-Asystent ułatwiający zrobienie odpowiedniej dokumentacji). Ubezpieczyciel wdraża także zmiany w obsłudze klientów posiadających indywidualne lub grupowe ubezpieczenia na życie. Dzięki zmianie formularza i uproszczeniu procesów klient zgłosi zdarzenie w kilka minut, z dowolnego miejsca, bez podawania numerów polis i zbędnych formalności.
– Nasze działania, skoncentrowane są wokół oczekiwań klientów. Chcemy aby obsługa naszych klientów była nie tylko szybka ale przede wszystkim, aby klienci mogli zdalnie załatwiać sprawy związane z posiadanym ubezpieczeniem. Dlatego zmieniliśmy nasz formularz do zgłaszania roszczeń życiowych. Dzięki wprowadzonym zmianom formularz jest intuicyjny, a jego wypełnienie nie zajmuje wiele czasu – mówi Sylwia Filipiak-Pastusiak, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta, Allianz Polska
Dzięki zmodyfikowanemu i uproszczonemu formularzowi, klienci mogą w 6 prostych krokach zgłosić roszczenie:
– Dzięki temu przyjmujemy zgłoszenia klientów bez konieczności wpisywania np. numeru polisy – co jak wiemy z doświadczenia, często przysparza dużo kłopotów np. w sytuacji, w której nie wiemy gdzie mamy polisę. Co ważne, jeśli zdarzenie jest objęte ochroną w ramach kilku polis ubezpieczenia na życie w Allianz, to do obsługi roszczeń z tych ubezpieczeń wystarczy jedno zgłoszenie – dodaje Sylwia Filipiak-Pastusiak.
Nowy formularz znajduje się na stronie https://zgloszenie-szkody.allianz.pl/form-standalone/zglos-szkode/. W dalszym ciągu klienci mogą także zgłosić zdarzenie telefonicznie, dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela pod numer 224 224 224.
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…