Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa dostępna jest dla klientów sześciu największych banków i pozwala na szybkie, wygodne oraz bezpieczne regulowanie składek z indywidualnych polis na życie.
Od teraz klienci Allianz Polska posiadający indywidualne ubezpieczenia na życie ze składką regularną, mogą opłacać składki za pomocą powtarzalnych płatności BLIKIEM. Rozwiązanie to skierowane jest do osób będących klientami sześciu banków: ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, Santander Banku, PKO Banku Polskiego, SGB-Banku oraz Nest Banku. Aby skorzystać z tej opcji wystarczy w serwisie Mój Allianz wybrać opcję „Płatności powtarzalne BLIK” w sekcji „Płatności”, wprowadzić kod BLIK i potwierdzić go w aplikacji bankowej. Od tego momentu płatności będą automatycznie inicjowane i po każdorazowym potwierdzeniu pobierane z rachunku bankowego klienta.
Nowe rozwiązanie znacznie ułatwia proces opłacania składek, ponieważ eliminuje konieczność pamiętania o terminach i ręcznego wykonywania przelewów.
– To rozwiązanie przede wszystkim umożliwia wygodne i szybkie opłacanie składek. Gdy zmienia się kwota składki, jej nowa wysokość pojawia się automatycznie przy potwierdzaniu kolejnej płatności. Jednocześnie klient nie musi obawiać się, że zapomni o składce, a więc ma zapewnioną ciągłość ochrony ubezpieczeniowej – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.
Dzięki temu klienci mają pewność, że ich polisa pozostanie aktywna, a proces płatności jest prosty i szybki.
Wprowadzenie powtarzalnych płatności BLIK to także odpowiedź na oczekiwania użytkowników tej formy usług.
– Usługa Płatności powtarzalne BLIK stanowi bezpośrednią odpowiedź na oczekiwania użytkowników BLIKA. Wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego, i udowadniamy, że opłacanie polisy na życie z BLIKIEM może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.
Warto dodać, że za rozwój BLIKA odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Allianz Polska korzysta z niej jako akceptant agenta rozliczeniowego Autopay.
Źródło: Allianz
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…