Categories: Aktualności

Allianz utrzymuje pozycję najcenniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie

W prestiżowym, globalnym rankingu Interbrand Best Global Brands, Allianz utrzymał pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych marek ubezpieczeniowych na świecie. Co więcej, ubezpieczyciel poprawił swoją ogólną pozycję w zestawieniu i zajmuje obecnie 34. miejsce.

Najcenniejsza marka ubezpieczeniowa na świecie

Z informacji opublikowanych przez Allianz wynika, że w globalnym rankingu Interbrand Best Global Brands, ubezpieczyciel utrzymał pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych marek ubezpieczeniowych na świecie. Co więcej, w tym roku poprawił także swoją ogólną pozycję w rankingu i zajmuje w tej chwili 34. miejsce. 

Jak możemy przeczytać, w ciągu 12 miesięcy wartość marki Allianz wzrosła o 2,2 mld USD do 15,2 mld USD, co stanowi wzrost o 17 procent. Wzrost ten jest najsilniejszy od czasu, gdy ubezpieczyciel pojawił się w rankingu 100 Best Global Brands w 2007 r. z wartością marki na poziomie 4 mld USD.

Nie tylko dobre wyniki operacyjne

Warto podkreślić, że według Interbrand, awans ubezpieczyciela w rankingu opiera się nie tylko na dobrych wynikach operacyjnych i zwiększonych przychodach, ale także na sile marki.

–  Jestem niezwykle dumny z tegorocznego, niesamowitego wyniku. Ogromne podziękowania dla pracowników Allianz, naszych agentów i brokerów. Wspólnie realizujemy nasz cel „We secure your future”. Niestrudzenie pracujemy nad usprawnieniem podróży naszych klientów i znalezieniem prostych rozwiązań, które pozwolą im pewnie patrzeć w przyszłość  –  mówi dr Christian Deuringer, szef globalnej marki i marketingu w Allianz SE.

W ciągu ostatniego roku można także zauważyć widoczny wzrost wpływu marki Allianz na decyzje zakupowe klientów. Allianz wskazuje, że ważny element stanowi również ośmioletnia ogólnoświatowa współpraca ubezpieczyciela z Ruchami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi. Partnerstwo odegrało kluczową rolę w podkreśleniu roli Allianz, jako globalnego ubezpieczyciela wspierającego ekosystem sportowy.

Zwiększenie obecności marki Allianz na rynku

Przypominamy, że w najbliższym czasie Allianz przejmie polską część biznesu grupy Aviva. Już w pierwszym kwartale tego roku ubezpieczyciel ogłosił zawarcie umowy nabycia polskich operacji ubezpieczeń życiowych i majątkowych, a także działalności w zakresie funduszy emerytalnych i zarządzania aktywami od Grupy Aviva. Przedmiot transakcji stanowi także zakup 51 procent udziałów w spółkach oferujących życiowe i majątkowe produkty bancasurrance,  będących wspólnymi przedsięwzięciami Aviva i Santander.

Źródło: Allianz

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

8 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

8 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

8 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

2 dni ago