Driving Academy Allianz. Fazenda Capuava. Rod SP 324, KM 88. Indaiatuba. SP. Brasil. 27 e 28 maio de 2015.
Allianz Polska wprowadziło innowacyjny proces zawierania polis na życie. Nowe rozwiązanie pozwala na zakup ubezpieczenia bez konieczności użycia papierowych dokumentów. To pierwszy w 100 proc. cyfrowy proces sprzedaży indywidualnych ubezpieczeń na życie w portalu Mój Allianz.
W pełni cyfrowy proces sprzedaży ubezpieczeń na życie został wprowadzony dzięki współpracy Allianz Polska z Digital Gateways – fintechem stworzonym w fabryce start-upów The Heart. Firma oferuje kompleksowy onboarding klientów indywidualnych i biznesowych wraz z podpisami elektronicznymi. Dostarczone przez start-up rozwiązania wykraczają poza standardową weryfikację tożsamości i pozwalają firmom na przeprowadzenie pełnego procesu sprzedażowego.
– Jesteśmy dumni z faktu, że nasze rozwiązania mogą przyczynić się do tak ważnej zmiany w Allianz Polska. Wprowadzenie całkowicie cyfrowego procesu zawierania polisy ubezpieczeń na życie dla lidera wśród firm ubezpieczeniowych, to dla nas wielkie osiągnięcie i dowód na to, że nasza wiedza i doświadczenie są niezwykle cenne w branży. Cieszymy się, że nasze rozwiązania pomogły Allianz Polska usprawnić procesy, co przekłada się na zadowolenie i wygodę klientów. Jesteśmy dumni z naszej roli w tym projekcie, który pokazuje, że depapieryzacja i automatyzacja to klucz do efektywności i wygody w dzisiejszych czasach – mówi Krzysztof Biernacki, prezes Digital Gateways.
Wdrożone rozwiązania są innowacyjne, ponieważ dzięki nim klienci oraz agenci ubezpieczyciela mają możliwość podpisania polisy z dowolnego miejsca, w pełni bezpiecznie i zgodnie z wymaganiami prawnymi. Z pewnością te nowe możliwości ułatwią i przyspieszą proces zawierania ubezpieczeń na życie. A tym samym agenci Allianz będą mogli jeszcze lepiej dostosować się do cyfrowej rzeczywistości.
– Razem z Digital Gateways wyznaczamy nowe standardy dla branży ubezpieczeniowej. Stworzyliśmy w pełni zautomatyzowany i zdigitalizowany proces aplikowania o polisę na życie, co pozwoliło nam na zwiększenie efektywności i skrócenie czasu potrzebnego na cały proces. Dzięki tym rozwiązaniom jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą jakość obsługi, a także zwiększyć bezpieczeństwo i poufność danych – mówi Marcin Kulawik, członek zarządu Allianz Polska.
Z opublikowanych informacji wynika, że za wprowadzenie podpisu elektronicznego odpowiadała firma Autenti, z którą Digital Gateways ściśle współpracuje. Co więcej, w ramach projektu Digital Gateways wprowadziło także cyfrowy trwały nośnik. Spełnia on wymogi polis życiowych, zawieranych na kilkadziesiąt lat. Ubezpieczyciel podkreśla, że klienci mają dostęp do swojej polisy w każdym czasie, na swoim koncie w portalu Mój Allianz (dawna Moja Aviva) lub w emailu, który podali agentowi. Rozwiązanie to gwarantuje, że dokumenty związane z ubezpieczeniem będą dostępne przez cały czas trwania polisy w portalu ubezpieczyciela.
Źródło: Allianz Polska
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…
Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…