Categories: Aktualności

Allianz wprowadza zmiany w ubezpieczeniu Autocasco

 
Nowa oferta ubezpieczyciela to tańszy wariant ubezpieczenia oraz możliwość naprawy pojazdu w sieci współpracującej z zakładem w ramach „Warsztatu Partnerskiego”.

 
Krzysztof Wanatowicz, dyrektor zarządzający ds. Produktów Masowych w Allianz podkreśla, że oferta jest bardzo atrakcyjna nie tylko pod względem cenowym: „Chcemy, aby każdy sprzedawca mógł wyjść do klienta z elastyczną i atrakcyjną cenowo ofertą. Dzięki temu zwiększamy szanse na to, aby trafiać do klientów, którzy do tej pory nie mogli sobie pozwolić na zakup naszego AC. Z drugiej strony chcemy aby ci, którzy jeszcze nie przekonali się do naszej oferty, skorzystali z niej”.
 
Wariant „Warsztat Partnerski” – co to takiego?
 
Sieć liczy obecnie ponad 140 autoryzowanych stacji obsługi samochodów na terenie całego kraju, a rozmowy firmy z kolejnymi warsztatami dają nadzieję na rozbudowę sieci. Naprawiając pojazd w sieci partnerskiej ubezpieczyciela, klient ma zapewnione m.in. zgłoszenie oraz obsługę szkody za pośrednictwem platformy likwidacji szkód online, a warsztaty współpracujące z Allianz naprawiają pojazd w możliwie najkrótszym terminie. Z kolei klientom, którzy chcą naprawić pojazd w ASO z użyciem części oryginalnych Allianz proponuje wariant „Serwis”. Lista rekomendowanych przez Allianz warsztatów partnerskich jest dostępna na stronie ubezpieczyciela.
 
 
Źródło:www.allianz.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

19 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

19 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

22 godziny ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago