Driving Academy Allianz. Fazenda Capuava. Rod SP 324, KM 88. Indaiatuba. SP. Brasil. 27 e 28 maio de 2015.
Allianz zdobył godło Firma Przyjazna Klientowi 2023. Wyróżnienie, które jest przyznawane przez Experience Institute oparte jest wyłącznie na opiniach klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.
Firma Allianz otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, które przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie to opracowywane jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, które są zebrane w ramach niezależnego badania satysfakcji. Z opublikowanych informacji wynika, że w badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset klientów Allianz korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. Pytania dotyczyły jakości obsługi, procesu zakupowego oraz skłonności do rekomendowania tego towarzystwa jako ubezpieczyciela.
Jak możemy przeczytać, tegoroczny poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%. Ubezpieczyciel przyznaje, że jest wyjątkowo dumny z tej nagrody, bo stanowi ona wyraz uznania klientów dla pracy jaką wykonuje firma na rzecz stałego podnoszenia jakości usług.
Warto dodać, że Allianz na bieżąco pyta klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają ubezpieczycielowi szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla firmy ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.
Przypominamy, że w ostatnim czasie ubezpieczyciel awansował także o trzy pozycje w zestawieniu globalnych marek i utrzymał pozycję najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie. Według zestawienia Interbrand 2023, które zostało opracowane pod koniec listopada wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o 11,5%, do poziomu blisko 21 mld dolarów. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek Allianz awansował o trzy pozycje i w tym roku zajął 31. miejsce. Co istotne, już piąty rok z rzędu Allianz jest najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata.
– Silna marka wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych klientów i stabilność relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Po fuzji stawiamy na rozwój oparty na mocnych fundamentach – powiedział Marcin Kulawik, członek zarządu pełniący obowiązki prezesa Allianz Polska.
Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku, a jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.
Źródło: Allianz
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…