Allianz zdobył godło Firma Przyjazna Klientowi 2023. Wyróżnienie, które jest przyznawane przez Experience Institute oparte jest wyłącznie na opiniach klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.
Firma Allianz otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, które przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie to opracowywane jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, które są zebrane w ramach niezależnego badania satysfakcji. Z opublikowanych informacji wynika, że w badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset klientów Allianz korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. Pytania dotyczyły jakości obsługi, procesu zakupowego oraz skłonności do rekomendowania tego towarzystwa jako ubezpieczyciela.
Jak możemy przeczytać, tegoroczny poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%. Ubezpieczyciel przyznaje, że jest wyjątkowo dumny z tej nagrody, bo stanowi ona wyraz uznania klientów dla pracy jaką wykonuje firma na rzecz stałego podnoszenia jakości usług.
Warto dodać, że Allianz na bieżąco pyta klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają ubezpieczycielowi szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla firmy ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.
Przypominamy, że w ostatnim czasie ubezpieczyciel awansował także o trzy pozycje w zestawieniu globalnych marek i utrzymał pozycję najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie. Według zestawienia Interbrand 2023, które zostało opracowane pod koniec listopada wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o 11,5%, do poziomu blisko 21 mld dolarów. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek Allianz awansował o trzy pozycje i w tym roku zajął 31. miejsce. Co istotne, już piąty rok z rzędu Allianz jest najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata.
– Silna marka wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych klientów i stabilność relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Po fuzji stawiamy na rozwój oparty na mocnych fundamentach – powiedział Marcin Kulawik, członek zarządu pełniący obowiązki prezesa Allianz Polska.
Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku, a jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.
Źródło: Allianz
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…