Allianz zdobył godło Firma Przyjazna Klientowi 2023. Wyróżnienie, które jest przyznawane przez Experience Institute oparte jest wyłącznie na opiniach klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.
Firma Allianz otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, które przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie to opracowywane jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, które są zebrane w ramach niezależnego badania satysfakcji. Z opublikowanych informacji wynika, że w badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset klientów Allianz korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. Pytania dotyczyły jakości obsługi, procesu zakupowego oraz skłonności do rekomendowania tego towarzystwa jako ubezpieczyciela.
Jak możemy przeczytać, tegoroczny poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%. Ubezpieczyciel przyznaje, że jest wyjątkowo dumny z tej nagrody, bo stanowi ona wyraz uznania klientów dla pracy jaką wykonuje firma na rzecz stałego podnoszenia jakości usług.
Warto dodać, że Allianz na bieżąco pyta klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają ubezpieczycielowi szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla firmy ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.
Przypominamy, że w ostatnim czasie ubezpieczyciel awansował także o trzy pozycje w zestawieniu globalnych marek i utrzymał pozycję najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie. Według zestawienia Interbrand 2023, które zostało opracowane pod koniec listopada wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o 11,5%, do poziomu blisko 21 mld dolarów. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek Allianz awansował o trzy pozycje i w tym roku zajął 31. miejsce. Co istotne, już piąty rok z rzędu Allianz jest najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata.
– Silna marka wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych klientów i stabilność relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Po fuzji stawiamy na rozwój oparty na mocnych fundamentach – powiedział Marcin Kulawik, członek zarządu pełniący obowiązki prezesa Allianz Polska.
Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku, a jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.
Źródło: Allianz
PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…
Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…
Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…
Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…
Niestety policyjne statystyki pokazują, że warto zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Dobrym sposobem jest skorzystanie z przemyślanej ochrony ubezpieczeniowej, takiej jak…
Gruzja wyraźnie już zaznaczyła swoje miejsce na turystycznej mapie Europy. Destynacja ta to idealny kierunek dla osób lubiących odkrywać nowe…