Dlaczego mała agencja ubezpieczeniowa powinna korzystać z programu sprzedażowego?

3 lata ago

Doświadczenie pokazuje, że małe agencje często muszą konkurować na rynku z większymi multiagencjami. Dlatego warto wiedzieć, że program sprzedażowy SuperAgent to…

Najlepszy cyfrowy ubezpieczyciel – kolejna nagroda dla Beesafe

3 lata ago

Start-up ubezpieczeniowy Beesafe, który stworzył kalkulator OC/AC pozwalający na szybkie wyliczenie wysokości polisy po wpisaniu w internetowym formularzu jedynie dwóch…

TUW „TUW” wprowadza zmiany w produkcie Bezpieczna Szkoła

3 lata ago

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” w ramach rozwoju oferowanych ubezpieczeń wprowadza zmiany w produkcie „Bezpieczna Szkoła”. Dzięki rozszerzeniu oferty klienci mogą dużo łatwiej…

Ile Polacy są gotowi zapłacić za ubezpieczenie samochodu?

3 lata ago

Średnio 867,57 zł za ubezpieczenie samochodu płacą Polacy zgodnie ze swoimi deklaracjami – jednak chcieliby wydawać na ten cel mniej.…

InterRisk nagrodzony za działania społeczne

3 lata ago

InterRisk otrzymał prestiżową Złotą Nagrodę „Günter Geyer Award for Social Conscience” 2021 przyznawaną przez VIG za szczególne zaangażowanie społeczne. Z rąk prof. Elisabeth Stadler,…

UNIQA rozszerzyła ofertę ubezpieczenia mieszkaniowego

3 lata ago

W odpowiedzi na potrzeby klientów, UNIQA odświeżyła ofertę ubezpieczenia mieszkaniowego Twoje Miejsce. Ubezpieczyciel dodał nowe ryzyka, dzięki czemu klienci mogą…

UNIQA z Instytutem Lema

3 lata ago

UNIQA rozpoczęła współpracę z Instytutem Polska Przyszłości im. Stanisława LemaWspółorganizują serię warsztatów na temat cyberprzemocy dla uczniów, nauczycieli i rodziców w 30. szkołach…

PZU przystąpił do Partnerstwa SDGs „Razem dla środowiska”

3 lata ago

PZU Polsce dołącza do grona instytucji współpracujących z Centrum UNEP/GRID-Warszawa na rzecz realizacji środowiskowych aspektów Celów Zrównoważonego Rozwoju, w ramach…

Ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym ponad 41 mld zł

3 lata ago

Z informacji opublikowanych przez Polską Izbę Ubezpieczeń wynika, że w ubiegłym roku Polacy otrzymali 41,3 mld zł odszkodowań i świadczeń…

Najwyższa jakość obsługi klienta w Warcie ponownie potwierdzona

3 lata ago

Klienci, którzy cenią sobie wysoką jakość posprzedażowej obsługi klienta, powinni wybierać Wartę – taki wniosek płynie z najnowszego sprawozdania Rzecznika…