Specjalna oferta ubezpieczeniowa dla pszczelarzy

5 lat ago

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” odpowiadając na oczekiwania i potrzeby pszczelarzy, stworzyło kompleksową ochronę ubezpieczeniową. W ramach pakietu można ubezpieczyć ule…

ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

5 lat ago

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem…

Jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń? Działania marketingowe cz. I

5 lat ago

Jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń? To pytanie zadaje sobie wielu agentów ubezpieczeniowych, bez względu na to czy dopiero rozpoczynają działalność, czy…

Marcin Nedwidek zostanie prezesem połączonych spółek UNIQA i AXA

5 lat ago

Grupa UNIQA sfinalizowała zakup spółek AXA w Polsce, Czechach i na SłowacjiFunkcję prezesa po połączeniu prawnym spółek AXA i UNIQA…

Agencja Ubezpieczeniowa – program poprawiający efektywność sprzedaży

5 lat ago

Czy istnieje narzędzie sprzedażowe, które powinna posiadać każda Agencja Ubezpieczeniowa? Program dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent to inteligentne rozwiązanie, które pozwala…

Ubezpieczenie mieszkania – 10 pytań, które warto zadać swojemu agentowi

5 lat ago

„Wypadki chodzą po ludziach”, jak twierdzi znane powiedzenie. Bardzo często jednak niefortunne sytuacje przydarzają się rzeczom, które posiadamy, takim jak…

Pożyczenie samochodu a ubezpieczenie OC

5 lat ago

Wiele osób często pozwala kierować swoim samochodem partnerowi lub partnerce, dzieciom czy znajomym. Taka forma użyczenia pojazdu jest dosyć powszechnym…

OC Multiagenta – zwiększa wiarygodność prowadzonej działalności

5 lat ago

Polisa OC Multiagenta to nie tylko zabezpieczenie na wypadek szkód wyrządzonych podczas wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Bowiem warto pamiętać o tym,…

Pakiet onkologiczny w ramach ubezpieczenia Allianz Rodzina

5 lat ago

Choroby nowotworowe stanowią w Polsce drugą najczęstszą przyczynę zgonów. Rocznie z powodu nowotworów umiera niemal 100 tys. ludzi. Dlatego w…

Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

5 lat ago

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom,…