Ubezpieczenia biegowe od Grupy Europa

6 lat ago

Bieganie w Polsce cieszy się coraz większa popularnością. Z roku na rok do grupy biegaczy dołącza coraz więcej osób. Co…

Rzecznik Finansowy podsumował miniony rok

6 lat ago

W ubiegłym roku eksperci Rzecznika odebrali od klientów instytucji finansowych ponad 26 tys. telefonów czy e-maili klientów z prośbą o…

RzF: Warta ponownie na czele pod względem jakości obsługi

6 lat ago

Wnioski płynące z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego potwierdzają Najwyższą jakość obsługi oferowana jest przez Wartę zarówno pod w kategorii ubezpieczeń…

Pokaż swoje doświadczenie i pasje – ruszamy z cyklem wywiadów

6 lat ago

Jesteś agentem ubezpieczeniowym, ale Twoje zainteresowania i pasja wychodzą szerzej niż agencyjne biuro? Chcesz podzielić się swoim doświadczeniem w branży?…

Reso: Ochrona ryzyk w podróży w Panelu Agenta

6 lat ago

Od wtorku 2 kwietnia w elektronicznym systemie sprzedaży Reso Europa Service w Panelu Agenta dostępne jest ochrona ryzyk w podróży.…

Vienna Life stawia krok w przyszłość w sektorze ubezpieczeń życiowych

6 lat ago

Jak wynika z raportu Gemius PBI „E-commerce w Polsce 2018” już ponad połowa Polaków robi zakupy przez Internet. Pomimo dużego…

Ubezpieczenie turystyczne zaoferuje Getin Noble Bank

6 lat ago

Getin Noble Bank już w tym miesiącu zaoferuje możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przy użyciu smartfona. – informuje portal ISBnews. Tomasz…

Ile kosztuje CRM dla agenta ubezpieczeniowego?

6 lat ago

CRM to program bez którego codzienna praca agenta byłaby zdecydowanie trudniejsza. Takie rozwiązanie pomaga zarządzać wszystkimi relacjami na linii klient-agent.…

Wkrótce obowiązkowe uniformy dla Agentów!

6 lat ago

Po zmianach w Komendzie Głównej Policji i wprowadzeniu nowych mundurów galowych dla policjantów przyszedł czas na agentów ubezpieczeniowych. Towarzystwa Ubezpieczeniowe…

Warta: Kolejne innowacje podniosą jakość obsługi

6 lat ago

W 2019 r. Warta będzie wdrażała kolejne innowacje. Celem wdrożenia nowych technologii jest podniesienie jakości obsługi klienta i przyśpieszające proces…