Kierowcy, którzy cechują się bezpieczną jazdą zarejestrowaną przez aplikację, będą mogli uzyskać atrakcyjną zniżkę przy zakupie kolejnego ubezpieczenia komunikacyjnego. W momencie podpisania umowy InMobi klienci dostaną 5 proc. zniżki. Jeżeli po roku czasu styl jazdy kierowcy jest bezpieczny, zniżki mogą osiągnąć nawet do 20 procent.
Ubezpieczenie znane pod skrótem UBI (z angielskiego Usage Based Insurance) to polisa, której cena powiązana jest ze stylem jazdy danego kierowcy. Kierowca, który jeździ płynne i spokojnie może liczyć na tańsze ubezpieczenie może być tańsze.
W momencie podpisania umowy InMobi nabywca otrzymuje 5 proc. zniżki. Po roku, jeżeli jego styl jazdy jest bezpieczny, zniżki na pakiety ubezpieczeniowe mogą osiągnąć 20 proc.
W ubiegłym roku ubezpieczenia znowu poszły w górę. W związku z tym Aplikacja InMobi powinna być atrakcyjną propozycją. Eksperci twierdzą również, że niewymierną korzyścią dla użytkowników dróg powinna być poprawa bezpieczeństwa.
Dyrektor departamentu ubezpieczeń w Volkswagen Financial Services Magdalena Kaca wyjasnia działanie aplikacji:„Analizie podlegają: płynność jazdy, dynamika, przyspieszanie i hamowanie. Kierowca otrzymuje natychmiastową informację o swoim stylu jazdy. Istotą jest płynny styl jazdy, a algorytm jest tajemnicą towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym tę ofertę przygotowaliśmy. Aplikację można w pobrać na swój smartfon z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple) oraz Google Play (Android). Telefon ma m.in. czujnik przeciążeń, z którego korzysta aplikacja”.
Dane pozyskane od klientów mogą być wykorzystane tylko i wyłączne na potrzeby oceny ryzyka ubezpieczeniowego i oferty. Program InMobi znajduje się w ofercie od sierpnia br. w 25 stacjach dilerskich. Sprzedawcy są w stanie wytłumaczyć zainteresowanym zasady funkcjonowania tego typu polis.
Magdalena Kaca jest dyrektorem departamentu ubezpieczeń Volkswagen Financial Services i członkiem zarządu Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy wyjaśnia: „Blisko współpracowaliśmy z ERGO Hestią, która z tego typu polisami ma spore doświadczenie z rynków zagranicznych oraz krajowego. Na dostawcę aplikacji wybraliśmy firmę, która stworzyła Yanosika i ma wieloletnie doświadczenie w zbieraniu i analizowaniu danych o stylu jazdy. Z rynkowych doświadczeń wynika, że dzięki takim aplikacjom-komunikatorom kierowcy jeżdżą bezpieczniej i z punktu widzenia społeczeństwa to największa korzyść z tego typu polis”.
Źródło: www.rp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…