Categories: Aktualności

AutoClaims w Generali z wyróżnieniem w konkursie technologicznym

Platforma Generali AutoClaims została wyróżniona podczas uroczystej Gali XVII edycji Konkursu Technologicznego Gazety Bankowej – Lider 2018.
 
AutoClaims to internetowy formularz zintegrowany bezpośrednio z systemem głównym do likwidacji szkód. Przez tę platformę możliwe jest wypełnienie zgłoszenia przez klientów, posiadających najważniejsze produkty Generali, czyli grupowe ubezpieczenia na życie, indywidualne ubezpieczenia na życie, polisy majątkowe, komunikacyjne, osobowe oraz NNW. Wypełnienie formularza AutoClaims przez klienta trwa od 5 do 15 minut.
Formularze systemu przygotowane zostały w technologii ‘responsive web design’. Dzięki temu klient ma do nich dostęp w dowolnym momencie, na dowolnym urządzeniu, w tym telefonie i tablecie, posiadającym dostęp do Internetu oraz przeglądarki.
Pełna integracja z systemami wewnętrznymi Generali umożliwia odpowiednie walidowanie danych oraz minimalizowanie czasu obsługi zgłoszeń szkodowych.
 
Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali, odpowiedzialny za likwidację szkód powiedział: Wyróżnienie Gazety Bankowej bardzo nas cieszy, ale jeszcze ważniejsze jest zadowolenie naszych klientów, którego potwierdzeniem jest odsetek osób korzystających z tego rozwiązania. Obecnie poprzez AutoClaims przyjmujemy zgłoszenia ponad 80% roszczeń z polis życiowych, ponad 40% z NNW, blisko 30% szkód majątkowych oraz 30% szkód komunikacyjnych. Poprawa efektywności procesów, skrócenie czasu obsługi procesu likwidacji szkód, wyeliminowanie zaległości w rejestracji i w samej likwidacji – to efekt tego wdrożenia. Autoclaims to jednak dopiero początek digitalizacji procesów szkodowych, gdzie dla jeszcze większego zadowolenia naszych klientów, wykorzystamy rozwiązania typu AI, dynamiczne skryptery, chat boty i aktywne profilowanie ścieżek likwidacji. Wierzymy, że te rozwiązania będą służyć budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami, dla których chcemy być partnerem na całe życie.
 
Pierwszy z formularzy – grupowe ubezpieczenia na życie – został wdrożony w Generali pod koniec 2017 roku, a ostatni – dla roszczeń NNW – w listopadzie 2018 roku.
 
Gala XVII edycji Konkursu Technologicznego Gazety Bankowej – Lider 2018 odbyła się 24 kwietnia w Warszawie.
 
Źródło: materiały prasowe Generali

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago