Jak wynika z podsumowań przeprowadzonych przez ekspertów z Aviva, co czwarty klient, który zgłasza szkodę komunikacyjną skorzystał z nowego narzędzia pod nazwą Go SMS. SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów, zostało stworzone przez pracowników Avivy.
Po jego otwarciu poszkodowany może przesłać dokumenty dotyczące szkody, które ma zapisane na dysku lub galerii, albo zrobić zdjęcie i je załączyć. Może też wpisać dodatkowe informacje w specjalnym polu. W Go SMS nie ma ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj pliku – mogą to być zdjęcia, filmiki, notatki głosowane lub pdf-y.
„Przesłane dokumenty trafiają bezpośrednio do pracownika zajmującego się sprawą, który może od razu podjąć działania i często zlikwidować szkodę od ręki. Klienci chwalą szybkość i łatwość przesyłania dokumentów wprost do pracownika, bez potrzeby instalowania aplikacji na swoim smartfonie” – podkreśla Katarzyna Ciesielska i Jakub Babiak, pracownicy Avivy, współtwórcy rozwiązania.
Ewa Chwaja, menedżer sekcji likwidacji szkód komunikacyjnych Avivy wyjaśnia:„Poszukujemy usprawnień i dostosowujemy nasze procesy do zmieniających się potrzeb klientów. Chcemy, aby cyfrowy model obsługi, nasz cel strategiczny, kształtował postrzeganie Avivy jako firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby klienta”.
Narzędzie Go SMS zostało stworzone przez pracowników Avivy i wygrało drugą odsłonę wewnętrznego hackathonu.
Źródło: www.aviva.pl
Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…
Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…
W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…
Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…
W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…