Jak wynika z podsumowań przeprowadzonych przez ekspertów z Aviva, co czwarty klient, który zgłasza szkodę komunikacyjną skorzystał z nowego narzędzia pod nazwą Go SMS. SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów, zostało stworzone przez pracowników Avivy.
Po jego otwarciu poszkodowany może przesłać dokumenty dotyczące szkody, które ma zapisane na dysku lub galerii, albo zrobić zdjęcie i je załączyć. Może też wpisać dodatkowe informacje w specjalnym polu. W Go SMS nie ma ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj pliku – mogą to być zdjęcia, filmiki, notatki głosowane lub pdf-y.
„Przesłane dokumenty trafiają bezpośrednio do pracownika zajmującego się sprawą, który może od razu podjąć działania i często zlikwidować szkodę od ręki. Klienci chwalą szybkość i łatwość przesyłania dokumentów wprost do pracownika, bez potrzeby instalowania aplikacji na swoim smartfonie” – podkreśla Katarzyna Ciesielska i Jakub Babiak, pracownicy Avivy, współtwórcy rozwiązania.
Ewa Chwaja, menedżer sekcji likwidacji szkód komunikacyjnych Avivy wyjaśnia:„Poszukujemy usprawnień i dostosowujemy nasze procesy do zmieniających się potrzeb klientów. Chcemy, aby cyfrowy model obsługi, nasz cel strategiczny, kształtował postrzeganie Avivy jako firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby klienta”.
Narzędzie Go SMS zostało stworzone przez pracowników Avivy i wygrało drugą odsłonę wewnętrznego hackathonu.
Źródło: www.aviva.pl
9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…
Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…
AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…
Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…
W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…
Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…