Jak wynika z podsumowań przeprowadzonych przez ekspertów z Aviva, co czwarty klient, który zgłasza szkodę komunikacyjną skorzystał z nowego narzędzia pod nazwą Go SMS. SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów, zostało stworzone przez pracowników Avivy.
Po jego otwarciu poszkodowany może przesłać dokumenty dotyczące szkody, które ma zapisane na dysku lub galerii, albo zrobić zdjęcie i je załączyć. Może też wpisać dodatkowe informacje w specjalnym polu. W Go SMS nie ma ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj pliku – mogą to być zdjęcia, filmiki, notatki głosowane lub pdf-y.
„Przesłane dokumenty trafiają bezpośrednio do pracownika zajmującego się sprawą, który może od razu podjąć działania i często zlikwidować szkodę od ręki. Klienci chwalą szybkość i łatwość przesyłania dokumentów wprost do pracownika, bez potrzeby instalowania aplikacji na swoim smartfonie” – podkreśla Katarzyna Ciesielska i Jakub Babiak, pracownicy Avivy, współtwórcy rozwiązania.
Ewa Chwaja, menedżer sekcji likwidacji szkód komunikacyjnych Avivy wyjaśnia:„Poszukujemy usprawnień i dostosowujemy nasze procesy do zmieniających się potrzeb klientów. Chcemy, aby cyfrowy model obsługi, nasz cel strategiczny, kształtował postrzeganie Avivy jako firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby klienta”.
Narzędzie Go SMS zostało stworzone przez pracowników Avivy i wygrało drugą odsłonę wewnętrznego hackathonu.
Źródło: www.aviva.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…