Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Aviva po wcześniej przeprowadzonych konsultacjach i sygnałach od klientów, odświeżyła ofertę ochrony OC dla właścicieli przedsiębiorstw. Już wkrótce ubezpieczyciel zaproponuje OC zawodowe, OC związane z transportem oraz ubezpieczenie D&O dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, podał ubezpieczyciel.
Zgodnie z zapowiedziami, Aviva stawia na rozwój w ubezpieczeniach korporacyjnych. Pierwszym krokiem jest odświeżenie oferty produktowej w zakresie OC ogólnego.
Wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych Jolanta Karny wyjaśnia, na czym polega odświeżona oferta ubezpieczyciela: „Stworzyliśmy mocny merytorycznie zespół specjalistów, który chce tworzyć nową jakość na rynku ubezpieczeń OC dla firm. Postawiliśmy na uproszczenie i większą przejrzystość warunków ubezpieczenia, przy szerokim zakresie ochrony. Nasz produkt nie tylko dorównuje najlepszym na rynku, ale pod pewnymi względami je wyprzedza. Chcemy dołączyć do grona liczących się graczy w obszarze ubezpieczeń OC dla przedsiębiorstw” .
Przygotowując nową ofertę OC dla firm, zespół Avivy przeprowadził konsultacje i zebrał sygnały od klientów i brokerów. Wynikało z nich, że największym problemem jest ustalenie i zrozumienie zakresu ochrony w ramach posiadanego ubezpieczenia OC: „Przez ostatnie miesiące pracowaliśmy nad uproszczeniem warunków ubezpieczenia OC. W Avivie cenimy prostotę i wierzymy, że mniej (treści) znaczy więcej (ochrony). Efektem są OWU mieszczące się na jednej kartce, uzupełnione o trzy strony klauzul dodatkowych. Liczymy, że proponowana przez nas formuła spotka się z dobrym przyjęciem rynku. Bierzemy też pod uwagę ryzyko innowacji i jesteśmy otwarci na uwagi, które pozwolą nam ulepszyć produkt. Pracujemy teraz nad rozszerzeniem oferty – OC zawodowym, OC związanym z transportem oraz ubezpieczeniem D&O. Korzystamy z doświadczeń rynku londyńskiego, otwieramy się na nowe branże i pojemności ubezpieczeniowe” – dodał dyrektor działu underwritingu ubezpieczeń OC w Avivie Andrzej Wasilewski.
Źródło: www.aviva.pl www.money.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…