Aviva, w ramach pilotażu, wprowadziła do oferty terminowe ubezpieczenie na życie Smart Life, które dostępne jest dla nowych klientów całkowicie online. Firma w ramach badania* zapytała rodziców dzieci w wieku 0-10 lat, czy gdyby rozważali zakup ubezpieczenia na życie, byliby skłonni kupić polisę przez internet. Ankieta dowodzi, że młodzi rodzice chcą wspierać finansowo start swoich dzieci w dorosłość.
Aviva w ramach badania* zapytała rodziców dzieci w wieku 0-10 lat, czy gdyby rozważali zakup ubezpieczenia na życie, byliby skłonni kupić polisę przez internet. Twierdząco odpowiedziało 34% ankietowanych (8% zdecydowanie tak, 26% raczej tak). Paweł Pytel, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie wyjaśnia powody dla których ubezpieczenie dostępne jest przez internet: „Ten wynik, wraz dynamicznym wzrostem liczby osób kupujących online różnego rodzaju towary i usługi, w tym finansowe, skłonił nas do przygotowania terminowego ubezpieczenia na życie, dostępnego całkowicie przez internet – mówi Paweł Pytel, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
I jak dodaje: „W okresie pilotażu chcemy sprawdzić gotowość klientów do zakupu takiego ubezpieczenia, ich oczekiwania co do konstrukcji produktu, ścieżki zakupu oraz sposobu płatności. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy ubezpieczenie na życie, w którym cały proces zakupu, decyzji, płatności i rozpoczęcia ochrony przeprowadzany jest cyfrowo. Nowe ubezpieczenie przygotowaliśmy dla klientów, którzy chcą zadbać o finansowe bezpieczeństwo najbliższych, a zarazem cenią proste produkty, które można kupić przez internet w ciągu kilku minut. Mamy nadzieję, że przekonają się do potrzeby ubezpieczenia i w przyszłości skorzystają z szerszego zakresu ochrony – mówi Paweł Pytel.
Rodzice najchętniej oszczędzają na studia dla dzieci
9 na 10 ankietowanych mam i ojców przyznaje, że najchętniej oszczędzałoby pieniądze z myślą o szeroko pojętej edukacji swoich pociech. Rodzice chcą też wesprzeć finansowo dzieci wtedy, gdy te będą zakładać własną rodzinę – 65% wskazało ślub/wesele, 24% wyprawkę dla wnuka. Wysokie miejsce wśród celów zajmuje też wkład własny na mieszkanie, który wskazało 60% ankietowanych.
Piąta pozycja na liście najczęściej wskazywanych celów, jaką zajęła pomoc dziecku w założeniu własnego biznesu (własnej firmy). Wskazało na nią 22% ankietowanych, nieco częściej mężczyźni (26% wskazań) niż kobiety (18%).
Dr Julita Czernecka potwierdza, że Polscy rodzice bardzo dbają o edukacji pociech: „Dla Polaków edukacja jest jedną z najważniejszych wartości, bo wiele osób wierzy, że przekłada się ona na poprawę sytuacji materialnej. Ciekawa jest jednak różnica między opiniami matek i ojców w tym względzie. Statystyczna Polka jest lepiej wykształcona i dłużej się uczy niż statystyczny Polak. Z kolei zarobki mężczyzn statystycznie są wyższe od wynagrodzeń kobiet, i to panowie w zdecydowanie większej skali funkcjonują w obszarze własnego biznesu. Dlatego ojcowie, chętniej pomagają dzieciom w założeniu własnej firmy, a matki w większym zakresie wspierają ich edukację. Warto zwrócić uwagę także na to, że mieszkańcy dużych miast częściej wskazują na potrzebę dofinansowania mieszkania dziecka, niż ma to miejsce w mniejszych miejscowościach i na wsiach, gdzie młodzi dorośli częściej i dłużej mieszkają wspólnie w jednym gospodarstwie domowym z rodzicami”.
Smart Life to polisa, którą można samodzielnie zakupić na stronie https://smartlife.aviva.pl
*IQS dla Aviva, Oszczędzanie dla dzieci – badanie ilościowe wśród rodziców dzieci 0-10 lat, CAWI panel, N=1000, luty 2017.
Źródło: www.aviva.pl
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…