Aktualności

Aviva: Polisa Smart Life dostępna przez internet

Aviva, w ramach pilotażu, wprowadziła do oferty terminowe ubezpieczenie na życie Smart Life, które dostępne jest dla nowych klientów całkowicie online. Firma w ramach badania* zapytała rodziców dzieci w wieku 0-10 lat, czy gdyby rozważali zakup ubezpieczenia na życie, byliby skłonni kupić polisę przez internet. Ankieta dowodzi, że młodzi rodzice chcą wspierać finansowo start swoich dzieci w dorosłość.
 
Aviva w ramach badania* zapytała rodziców dzieci w wieku 0-10 lat, czy gdyby rozważali zakup ubezpieczenia na życie, byliby skłonni kupić polisę przez internet. Twierdząco odpowiedziało 34% ankietowanych (8% zdecydowanie tak, 26% raczej tak). Paweł Pytel, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie wyjaśnia powody dla których ubezpieczenie dostępne jest przez internet: „Ten wynik, wraz dynamicznym wzrostem liczby osób kupujących online różnego rodzaju towary i usługi, w tym finansowe, skłonił nas do przygotowania terminowego ubezpieczenia na życie, dostępnego całkowicie przez internet – mówi Paweł Pytel, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
 
 
I jak dodaje: „W okresie pilotażu chcemy sprawdzić gotowość klientów do zakupu takiego ubezpieczenia, ich oczekiwania co do konstrukcji produktu, ścieżki zakupu oraz sposobu płatności. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy ubezpieczenie na życie, w którym cały proces zakupu, decyzji, płatności i rozpoczęcia ochrony przeprowadzany jest cyfrowo. Nowe ubezpieczenie przygotowaliśmy dla klientów, którzy chcą zadbać o finansowe bezpieczeństwo najbliższych, a zarazem cenią proste produkty, które można kupić przez internet w ciągu kilku minut. Mamy nadzieję, że przekonają się do potrzeby ubezpieczenia i w przyszłości skorzystają z szerszego zakresu ochrony – mówi Paweł Pytel.
 
 
Rodzice najchętniej oszczędzają na studia dla dzieci
 
9 na 10 ankietowanych mam i ojców przyznaje, że najchętniej oszczędzałoby pieniądze z myślą o szeroko pojętej edukacji swoich pociech. Rodzice chcą też wesprzeć finansowo dzieci wtedy, gdy te będą zakładać własną rodzinę – 65% wskazało ślub/wesele, 24% wyprawkę dla wnuka. Wysokie miejsce wśród celów zajmuje też wkład własny na mieszkanie, który wskazało 60% ankietowanych.
 
Piąta pozycja na liście najczęściej wskazywanych celów, jaką zajęła pomoc dziecku w założeniu własnego biznesu (własnej firmy). Wskazało na nią 22% ankietowanych, nieco częściej mężczyźni (26% wskazań) niż kobiety (18%).
 
Dr Julita Czernecka potwierdza, że Polscy rodzice bardzo dbają o edukacji pociech: „Dla Polaków edukacja jest jedną z najważniejszych wartości, bo wiele osób wierzy, że przekłada się ona na poprawę sytuacji materialnej. Ciekawa jest jednak różnica między opiniami matek i ojców w tym względzie. Statystyczna Polka jest lepiej wykształcona i dłużej się uczy niż statystyczny Polak. Z kolei zarobki mężczyzn statystycznie są wyższe od wynagrodzeń kobiet, i to panowie w zdecydowanie większej skali funkcjonują w obszarze własnego biznesu. Dlatego ojcowie, chętniej pomagają dzieciom w założeniu własnej firmy, a matki w większym zakresie wspierają ich edukację. Warto zwrócić uwagę także na to, że mieszkańcy dużych miast częściej wskazują na potrzebę dofinansowania mieszkania dziecka, niż ma to miejsce w mniejszych miejscowościach i na wsiach, gdzie młodzi dorośli częściej i dłużej mieszkają wspólnie w jednym gospodarstwie domowym z rodzicami”.
 
 
 Smart Life to polisa, którą można samodzielnie zakupić na stronie https://smartlife.aviva.pl
 
 
*IQS dla Aviva, Oszczędzanie dla dzieci – badanie ilościowe wśród rodziców dzieci 0-10 lat, CAWI panel, N=1000, luty 2017.
 
 
Źródło: www.aviva.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Generali Życie nagrodzone za innowacyjne podejście do ubezpieczeń 

Generali Życie zostało nagrodzone Srebrnym Parasolem za wprowadzenie na rynek nowego produktu „Generali, z myślą…

1 dzień ago

Nadchodzi ważna zmiana dla nowych właścicieli pojazdów 

Rząd przygotowuje istotną nowelizację przepisów dotyczących obowiązkowego ubezpieczenia OC. Nowi właściciele pojazdów będą mogli wypowiedzieć…

1 dzień ago

OC drożeje – powoli, ale konsekwentnie 

Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…

2 dni ago

Tylko dobre wspomnienia – jak PZU Wojażer chroni podczas urlopu? 

Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…

3 dni ago

Compensa Podróż – nowoczesne ubezpieczenie podróżne teraz dostępne online 

Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…

6 dni ago

„Bezpieczna Szkoła” od TUW „TUW” – całoroczna ochrona dla dzieci i młodzieży 

Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…

6 dni ago