Firma Aviva oferuje objęcie ubezpieczeniem NNW dzieci w wieku powyżej 2 lat w każdej rodzinie, w której co najmniej jedno z rodziców jest pod ochroną Towarzystwa.
Jeśli oboje rodziców, lub jedno z nich posiada polisę „Nowa Perspektywa”, dziecko również będzie pod ochroną ubezpieczyciela. Promocja zapewnia wyższą wypłatę świadczeń niż w przypadku ubezpieczenia NNW na przykład w szkole. Zapewnia również: finansową pomoc w razie mniej lub bardziej poważnych skutków wypadków, takich jak uszczerbek na zdrowiu, konieczność rehabilitacji, pobytu dziecka w szpitalu, czy zakup sprzętu ortopedycznego. Jeśli z powodu wypadku dziecko nie może wyjechać na uprzednio opłacone wczasy, Towarzystwo zwraca koszty do wysokości 2000 zł. Inną formą promocji jest propozycja obniżenia kosztów o 20 % składki w ubezpieczeniu „Bądź zdrów”. Ubezpieczenie to daje dostęp do lekarzy przyjmujących prywatnie. „Ubezpieczenia obejmujące zdrowie, życie i dochody rodzin z dziećmi to nasza specjalność. Bezpieczeństwo i dobro rodziny to ważne dla nas wartości. Wprowadzenie dodatkowych korzyści dla rodzin korzystających z Karty Dużej Rodziny jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju oferty” mówił wówczas Piotr Szczepiórkowski, wiceprezes Aviva TUnŻ.
Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i życie.
Źródło: www.aviva.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…