Nowy produkt dla oszczędnych przygotowała firma Aviva. Jak przekonuje ubezpieczyciel, oferta została przygotowana specjalnie „na czasy niskich stóp procentowych”.
Fundusz przeznaczony jest dla klientów, którzy są gotowi zainwestować oszczędności na co najmniej 5 lat, akceptując poziom ryzyka opisany w prospekcie informacyjnym. Produkt o nazwie Aviva Oszczędnościowy pozwala uzyskać średnioroczną stopę zwrotu przewyższającą o 5 punktów procentowych podstawową stopę NBP (obecnie wynosi 1,5%) w okresie każdych kolejnych 3 lat. Pierwsza wpłata wynosi minimum 1 tys. zł, kolejne można wnosić w dowolnym momencie – co najmniej 100 zł (50 zł przez internet). Aviva Oszczędnościowy jest dostępny jako subfundusz nowego funduszu inwestycyjnego Aviva Investors TFI oraz w ramach polisy inwestycyjnej Multibonus, oferowanej przez Aviva TUnŻ.
Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI dodaje: „Polakom trudno pogodzić się z tym, że gdy oni ciężko pracują, ich pieniądze przynoszą tylko 1-2% rocznie. Zarazem trudno jest wybrać alternatywę, skoro bezpieczne fundusze przynoszą niewiele więcej od lokat, a na rynku akcji panuje trudna do zaakceptowania zmienność. Coraz więcej oszczędności, ponad 600 mld zł, Polacy przechowują pasywnie w bankach, na lokatach i rachunkach oszczędnościowych. Koncepcja funduszu oszczędnościowego może stać się w tych warunkach atrakcyjna dla klientów, którzy chcą, by przynajmniej część ich pieniędzy przynosiła realne, stabilne zyski”.
Pracownicy Avivy podkreślają, że osoby korzystającego z tego rodzaju oferty nie ponoszą żadnych opłat przy wpłacie i wypłacie środków. Całkowita opłata za zarządzanie funduszem wynosi 1,51% rocznie i jest uwzględniana w wycenie jednostek. Jak dodaje Przybylski: „Badania przeprowadzone w wielu krajach pokazują, że ludzie postrzegają produkty inwestycyjne w bardzo prosty sposób – poprzez cel, który chcą osiągnąć. Inwestorzy nie chcą wybierać między funduszami akcji, zrównoważonymi i bezpiecznymi oraz przenosić środków między nimi w ślad za zmianami na rynku. Najczęściej wymieniają trzy cele: osiągnięcie zysku o kilka punktów procentowych wyższego niż na lokatach bankowych, ochronę oszczędności przed inflacją oraz uzyskanie stabilnych dochodów, uzupełniających domowy budżet”.
Źródło: www. aviva.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…