Towarzystwo Ubezpieczeniowe Aviva po raz pierwszy w telewizji zareklamuje swój produkt ubezpieczenia domu i mieszkania. Cały projekt został przygotowany i zrealizowany przez firmę marketingową Y&R Warsaw, PapayaFilms i Blue449.
Portal Wirtualnemedia.pl informuje, że kampania ubezpieczyciela dotyczy promocji, gdy przy zakupie obowiązkowej polisy OC auta lub pakietu OC+AC klient ubezpiecza również mieszkania lub dom. Ubezpieczenie zawierane jest na trzy lata, a klient płaci tylko za dwa. Oprócz tego przy płatności przez serwis internetowy MojaAviva otrzymuje się dodatkowe 5% zniżki na składce. Cały spot można zobaczyć TUTAJ.
Joanna Karny, wiceprezes Avivy mówi, że:
„Zachęcamy klientów, aby ubezpieczyli swoje mieszkanie lub dom od razu na 3 lata zamiast zwyczajowych 12 miesięcy. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia i płacą niższą składkę”
Kampania reklamowa pojawi się na ekranach telewizorów od 7 września i emitowana będzie m.in. w takich stacjach jak Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i kanały tematyczne.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…