Towarzystwo Ubezpieczeniowe Aviva po raz pierwszy w telewizji zareklamuje swój produkt ubezpieczenia domu i mieszkania. Cały projekt został przygotowany i zrealizowany przez firmę marketingową Y&R Warsaw, PapayaFilms i Blue449.
Portal Wirtualnemedia.pl informuje, że kampania ubezpieczyciela dotyczy promocji, gdy przy zakupie obowiązkowej polisy OC auta lub pakietu OC+AC klient ubezpiecza również mieszkania lub dom. Ubezpieczenie zawierane jest na trzy lata, a klient płaci tylko za dwa. Oprócz tego przy płatności przez serwis internetowy MojaAviva otrzymuje się dodatkowe 5% zniżki na składce. Cały spot można zobaczyć TUTAJ.
Joanna Karny, wiceprezes Avivy mówi, że:
„Zachęcamy klientów, aby ubezpieczyli swoje mieszkanie lub dom od razu na 3 lata zamiast zwyczajowych 12 miesięcy. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia i płacą niższą składkę”
Kampania reklamowa pojawi się na ekranach telewizorów od 7 września i emitowana będzie m.in. w takich stacjach jak Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i kanały tematyczne.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…
Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…
Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…
Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…
Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…
W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…