Towarzystwo Ubezpieczeniowe Aviva po raz pierwszy w telewizji zareklamuje swój produkt ubezpieczenia domu i mieszkania. Cały projekt został przygotowany i zrealizowany przez firmę marketingową Y&R Warsaw, PapayaFilms i Blue449.
Portal Wirtualnemedia.pl informuje, że kampania ubezpieczyciela dotyczy promocji, gdy przy zakupie obowiązkowej polisy OC auta lub pakietu OC+AC klient ubezpiecza również mieszkania lub dom. Ubezpieczenie zawierane jest na trzy lata, a klient płaci tylko za dwa. Oprócz tego przy płatności przez serwis internetowy MojaAviva otrzymuje się dodatkowe 5% zniżki na składce. Cały spot można zobaczyć TUTAJ.
Joanna Karny, wiceprezes Avivy mówi, że:
„Zachęcamy klientów, aby ubezpieczyli swoje mieszkanie lub dom od razu na 3 lata zamiast zwyczajowych 12 miesięcy. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia i płacą niższą składkę”
Kampania reklamowa pojawi się na ekranach telewizorów od 7 września i emitowana będzie m.in. w takich stacjach jak Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i kanały tematyczne.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…