Aktualności

Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia też mają rolę do odegrania.  

Kampania dotyczy 6 najczęstszych zagrożeń i jest prowadzona na specjalnej stronie badzbezpieczny.pck.pl, w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jej elementem są grafiki oraz filmik edukacyjny. PCK stworzył też specjalną platformę, która będzie uruchamiana podczas klęsk i katastrof, aby pomóc tym, którzy stracili kontakt z bliskimi.

PCK proponuje 3 kroki, aby być przygotowanym:

  • przygotuj swój domowy zestaw na sytuacje kryzysowe
  • opracuj swój plan postępowania
  • bądź poinformowany

To dobry moment, aby zastanowić się na tym, w jaki sposób jesteśmy przygotowani na różne kryzysowe sytuacje, które zdarzają się w Polsce – powodzie, burze, czy wichury. Polski Czerwony Krzyż jest organizacją powołaną do reagowania w sytuacjach kryzysowych i niesienia pomocy osobom poszkodowanym w klęskach i katastrofach. U większości społeczeństwa niestety dominuje myślenie, że nic złego nam się nie wydarzy. Chcemy to zmienić i uświadamiać, że lepiej być przygotowanym na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, co zresztą wszystkim nam pokazały ostatnie miesiące. Dzięki wsparciu firmy ubezpieczeniowej Aviva, doposażamy w sprzęt Grupy Ratownictwa PCK, a teraz prowadzimy kampanię edukacyjną, aby niejako włączyć u wszystkich „myślenie na wypadek” – mówi Małgorzata Szukała, kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów Polskiego Czerwonego Krzyża.

 – Coraz więcej Polaków ubezpiecza siebie i swój majątek od niespodziewanych zdarzeń, ale takie podejście wciąż nie jest powszechne, a ubezpieczenia często nie są wystarczające. Jako partner programu Bądź Bezpieczny z PCK, chcemy pokazywać, jak przy pomocy ubezpieczeń zadbać o bezpieczeństwo swoje, osób bliskich i własnego mienia – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Program Bądź Bezpieczny z PCK realizowany jest od 2018 roku przy wsparciu Avivy. W ramach pierwszej edycji programu 10 Grup Ratownictwa PCK doposażonych zostało w specjalistyczny sprzęt oraz koce polarowe. Zadaniem ratowników jest ewakuowanie poszkodowanych, zabezpieczenie ich mienia oraz udzielanie pomocy przedmedycznej.

Źródło: AVIVA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: aviva

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago