Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia też mają rolę do odegrania.
Kampania dotyczy 6 najczęstszych zagrożeń i jest prowadzona na specjalnej stronie badzbezpieczny.pck.pl, w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jej elementem są grafiki oraz filmik edukacyjny. PCK stworzył też specjalną platformę, która będzie uruchamiana podczas klęsk i katastrof, aby pomóc tym, którzy stracili kontakt z bliskimi.
PCK proponuje 3 kroki, aby być przygotowanym:
– To dobry moment, aby zastanowić się na tym, w jaki sposób jesteśmy przygotowani na różne kryzysowe sytuacje, które zdarzają się w Polsce – powodzie, burze, czy wichury. Polski Czerwony Krzyż jest organizacją powołaną do reagowania w sytuacjach kryzysowych i niesienia pomocy osobom poszkodowanym w klęskach i katastrofach. U większości społeczeństwa niestety dominuje myślenie, że nic złego nam się nie wydarzy. Chcemy to zmienić i uświadamiać, że lepiej być przygotowanym na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, co zresztą wszystkim nam pokazały ostatnie miesiące. Dzięki wsparciu firmy ubezpieczeniowej Aviva, doposażamy w sprzęt Grupy Ratownictwa PCK, a teraz prowadzimy kampanię edukacyjną, aby niejako włączyć u wszystkich „myślenie na wypadek” – mówi Małgorzata Szukała, kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów Polskiego Czerwonego Krzyża.
– Coraz więcej Polaków ubezpiecza siebie i swój majątek od niespodziewanych zdarzeń, ale takie podejście wciąż nie jest powszechne, a ubezpieczenia często nie są wystarczające. Jako partner programu Bądź Bezpieczny z PCK, chcemy pokazywać, jak przy pomocy ubezpieczeń zadbać o bezpieczeństwo swoje, osób bliskich i własnego mienia – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Program Bądź Bezpieczny z PCK realizowany jest od 2018 roku przy wsparciu Avivy. W ramach pierwszej edycji programu 10 Grup Ratownictwa PCK doposażonych zostało w specjalistyczny sprzęt oraz koce polarowe. Zadaniem ratowników jest ewakuowanie poszkodowanych, zabezpieczenie ich mienia oraz udzielanie pomocy przedmedycznej.
Źródło: AVIVA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…