Aviva przekazuje darowizny w kwocie 62 tys. zł na zakup systemu zintegrowanego przekazu danych z sali zabiegowej i operacyjnej dla Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Katowicach. Jest to jedna z potrzeb wskazanych przez oddział, aby wrócił do normalnego działania po pożarze.
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach należy do największych szpitali na Górnym Śląsku – dysponuje ok. 600 łóżkami dla pacjentów.
– Chcemy pomóc oddziałowi szybko wrócić do normalnego leczenia pacjentów. Pandemia wzmocniła przekonanie, jak ważna jest ochrona zdrowia, w tym leczenie specjalistyczne. Inicjatywa wsparcia odbudowy oddziału wyszła od naszych agentów ubezpieczeniowych z regionu katowickiego – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy.
– Dzięki darowiźnie otrzymanej od towarzystwa ubezpieczeniowego Aviva Oddział Kliniczny Chirurgii Przewodu Pokarmowego będzie mógł powrócić do swojego funkcjonowania w zakresie szkolenia kadr medycznych i szkolenia studentów wydziału lekarskiego SUM, które obecnie w dobie pandemii COVID-19, a przede wszystkim poprzez zniszczenia wynikające z pożaru, który dotknął Oddział, były niemożliwe do przeprowadzenia. Jesteśmy bardzo wdzięczni za okazaną pomoc, która wybitnie przyczyni się do poprawy jakości funkcjonowania Oddziału– mówi dr n. med. Daria Dranka-Bojarowska z Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego.
Aviva należy do najbardziej znanych ubezpieczycieli w Polsce. Zajmuje drugie miejsce na rynku ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz funduszy emerytalnych. Ubezpiecza też mieszkania i domy, samochody, podróże i firmy swoich klientów. W regionie katowickim Avivy działa ponad 150 agentów ubezpieczeniowych, których pracę wspierają biura w Katowicach, Gliwicach i Bytomiu.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…