KOMUNIKAT AVIVA:
Na wniosek klienta przeżywającego problemy finansowe wskutek epidemii koronawirusa zawiesimy na okres do 3 miesięcy obowiązek opłacania składki w indywidualnych ubezpieczeniach na życie. Przez ten czas utrzymujemy ochronę ubezpieczeniową, co jest szczególnie ważne w trudnych czasach. Proponuję, aby klienci, których obecna sytuacja zmusza do skorzystania z tej możliwości, skontaktowali się ze swoimi agentami i ustalili najkorzystniejsze rozwiązanie – deklaruje prezes Avivy Adam Uszpolewicz.
Sytuacja, z jaką przyszło nam się mierzyć, uświadamia jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia. Aviva nie pierwszy raz pomaga klientom w zachowaniu adekwatnej ochrony ubezpieczeniowej mimo przejściowych problemów finansowych.
Wieloletnie ubezpieczenia na życie i zdrowie, które są specjalnością naszej firmy, od dawna zawierają mechanizmy umożliwiające utrzymanie ochrony w trudnych finansowo okresach. Elastyczna konstrukcja naszych ubezpieczeń sprawdziła się podczas poprzednich kryzysów i również teraz daje takie możliwości klientom. Dostępne rozwiązania to m. in. weryfikacja zakresu umowy i składki lub prolongata w jej opłacaniu – w ubezpieczeniach indywidualnych nawet przez 3 miesiące. W razie problemów finansowych klienci powinni porozmawiać ze swoimi agentami, aby uzyskać pełną informację o możliwych zmianach w polisie i ich konsekwencjach. Ważne, aby pochopną decyzją nie stracić korzyści z posiadanej ochrony. Gdy problemy finansowe ustaną, warto ponownie porozmawiać z agentem o swoim ubezpieczeniu. Nasi agenci są przygotowani do prowadzenia takich rozmów, otrzymują dodatkowe wsparcie z centrali.
Chcemy też pomóc klientom indywidualnym, którzy z powodu trudności finansowych będą korzystać z czasowego zawieszenia spłaty kredytów w bankach.
Mimo ograniczeń wynikających z epidemii zapewniamy niezakłóconą obsługę klientów, w tym wypłatę świadczeń. Dobrze zdajemy ten egzamin, dostosowując się do sytuacji dzięki technologiom wspierającym naszych pracowników i agentów ubezpieczeniowych.
Wychodząc naprzeciw klientom doświadczającym kłopotów finansowych zachowujemy się w sposób społecznie odpowiedzialny. Przyczynimy się w tej sposób do złagodzenia ekonomicznych skutków epidemii, co jest również w interesie naszej firmy i całej branży ubezpieczeniowej.
Źródło: Aviva
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…