Aktualności

Aviva zawiesza do 3 miesięcy składki na ubezpieczenia na życie

KOMUNIKAT AVIVA:

Na wniosek klienta przeżywającego problemy finansowe wskutek epidemii koronawirusa zawiesimy na okres do 3 miesięcy obowiązek opłacania składki w indywidualnych ubezpieczeniach na życie. Przez ten czas utrzymujemy ochronę ubezpieczeniową, co jest szczególnie ważne w trudnych czasach. Proponuję, aby klienci, których obecna sytuacja zmusza do skorzystania z tej możliwości, skontaktowali się ze swoimi agentami i ustalili najkorzystniejsze rozwiązanie – deklaruje prezes Avivy Adam Uszpolewicz.

Sytuacja, z jaką przyszło nam się mierzyć, uświadamia jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia. Aviva nie pierwszy raz pomaga klientom w zachowaniu adekwatnej ochrony ubezpieczeniowej mimo przejściowych problemów finansowych.

Wieloletnie ubezpieczenia na życie i zdrowie, które są specjalnością naszej firmy, od dawna zawierają mechanizmy umożliwiające utrzymanie ochrony w trudnych finansowo okresach. Elastyczna konstrukcja naszych ubezpieczeń sprawdziła się podczas poprzednich kryzysów i również teraz daje takie możliwości klientom. Dostępne rozwiązania to m. in. weryfikacja zakresu umowy i składki lub prolongata w jej opłacaniu – w ubezpieczeniach indywidualnych nawet przez 3 miesiące. W razie problemów finansowych klienci powinni porozmawiać ze swoimi agentami, aby uzyskać pełną informację o możliwych zmianach w polisie i ich konsekwencjach. Ważne, aby pochopną decyzją nie stracić korzyści z posiadanej ochrony. Gdy problemy finansowe ustaną, warto ponownie porozmawiać z agentem o swoim ubezpieczeniu. Nasi agenci są przygotowani do prowadzenia takich rozmów, otrzymują dodatkowe wsparcie z centrali.

Chcemy też pomóc klientom indywidualnym, którzy z powodu trudności finansowych będą korzystać z czasowego zawieszenia spłaty kredytów w bankach.

Mimo ograniczeń wynikających z epidemii zapewniamy niezakłóconą obsługę klientów, w tym wypłatę świadczeń. Dobrze zdajemy ten egzamin, dostosowując się do sytuacji dzięki technologiom wspierającym naszych pracowników i agentów ubezpieczeniowych.

Wychodząc naprzeciw klientom doświadczającym kłopotów finansowych zachowujemy się w sposób społecznie odpowiedzialny. Przyczynimy się w tej sposób do złagodzenia ekonomicznych skutków epidemii, co jest również w interesie naszej firmy i całej branży ubezpieczeniowej.

Źródło: Aviva

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: aviva

Recent Posts

PZU wprowadza fundusz inPZU Złoto 

PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…

2 dni ago

Mniej szkód, ale wyższe wypłaty – dane UFG za I kwartał 2025 roku 

Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…

2 dni ago

Forma kontaktu z ubezpieczycielem pod lupą 

W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…

3 dni ago

Ubezpieczenie dla studenta na praktyki 

Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…

3 dni ago

Jak skutecznie ubezpieczyć sprzęt fotograficzny? 

Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…

3 dni ago

Kryptowaluty na wyciągnięcie ręki – inPZU Bitcoin debiutuje na rynku inwestycyjnym 

TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…

3 dni ago