Categories: Aktualności

AXA DIRECT Dobrą Marką 2015

Firma ubezpieczeniowa AXA DIRECT została wyróżniona tytułem Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii ubezpieczenia samochodowe.

 
Wyróżnienie przyznały redakcje „Biznes Trendy” w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Nad szóstą edycją konkursu, gdzie pod uwagę brano takie wartości jak: aktywność i rozpoznawanie marek, pozycja rynkowa, oraz dynamika patronat objął Instytut Filozofii Polskiej Akademii Nauk. Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta AXA DIRECT:
 
„Zawsze uważnie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostosowujemy produkty oferowane przez AXA DIRECT do ich potrzeb. Ich zdanie jest dla nas bardzo ważne, dlatego też wyróżnienie odzwierciedlające opinie konsumentów ma z naszego punktu widzenia podwójną wartość AXA DIRECT jest doceniana w licznych konkursach i rankingach. W tym roku odebrała już statuetkę „Użyteczna Strona 2014”, a w 2010 roku odznaczona została „Złotym Laurem Konsumenta” w kategorii: Ubezpieczenia samochodowe. Z kolei AXA została dwukrotnie uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce, otrzymując wyróżnienie „Superbrands Poland” w latach 2011 oraz 2012, a 2014 roku po raz szósty z rzędu oceniono ją najlepiej spośród marek ubezpieczeniowych na świecie w rankingu „Best Global Brand”.
 
Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” został stworzony z myślą o współczesnych konsumentach. Z punktu ich widzenia bowiem taka odznaka niesie za sobą komunikat, że znajdzie on wszystkie cechy pożądane w danym produkcie.
 
Źródło: www.prnews.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

12 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

12 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

15 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago