Categories: Bezpieczeństwo

AXA edukuje w zakresie pierwszej pomocy

Z badania CBOS z ubiegłego  roku wynika, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. AXA zwiększa zasięg swoich działań edukacyjnych i 15 czerwca ruszyła z nową kampanią pod hasłem #maszmoc.

 

AXA zwiększa zasięg swoich działań edukacyjnych

 
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w AXA wyjaśnia: „Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa. Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę. Uczymy, obalamy mity, promujemy gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Mamy fantastycznego partnera, Centrum Szkoleniowe AdrenaLTika, z którym pracujemy od lat, zarażeni ich pasją staramy się zarażać innych. Każdy z nas może kiedyś zmienić bieg zdarzeń, zakręcić linię życia”.
 

AXA: „Wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia”

 
Na stronie www.maszmoc.pl widnieją porady, które zarówno uczą i dodają odwagi osobom, które są świadkami wypadku lub zasłabnięcia. W spocie i filmie z udziałem pracowników autorzy pomysłu przekonują, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Ubezpieczyciel szkoli swoich pracowników, agentów i przyjaciół firmy. Wyposaża w defibrylatory biurowce, w których prowadzi działalność. „Nasze działania absolutnie mają sens, są warte czasu, energii i zaangażowania, jakie władamy w ten projekt. Pięć osób z AXA po jednodniowym kursie odważyło się podjąć procedurę ratującą życie. I to jest najważniejszy dowód” – dodaje ekspertka z AXA.
 
Kampania jest jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w 2017 roku w Ministerstwie Rozwoju.
 
 
Źródło: www.axa.pl  www.maszmoc.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

14 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

14 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

18 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago