Aktualności

AXA edukuje w zakresie pierwszej pomocy

Z badania CBOS z ubiegłego  roku wynika, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. AXA zwiększa zasięg swoich działań edukacyjnych i 15 czerwca ruszyła z nową kampanią pod hasłem #maszmoc.

 

AXA zwiększa zasięg swoich działań edukacyjnych

 
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w AXA wyjaśnia: „Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa. Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę. Uczymy, obalamy mity, promujemy gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Mamy fantastycznego partnera, Centrum Szkoleniowe AdrenaLTika, z którym pracujemy od lat, zarażeni ich pasją staramy się zarażać innych. Każdy z nas może kiedyś zmienić bieg zdarzeń, zakręcić linię życia”.
 

AXA: „Wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia”

 
Na stronie www.maszmoc.pl widnieją porady, które zarówno uczą i dodają odwagi osobom, które są świadkami wypadku lub zasłabnięcia. W spocie i filmie z udziałem pracowników autorzy pomysłu przekonują, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Ubezpieczyciel szkoli swoich pracowników, agentów i przyjaciół firmy. Wyposaża w defibrylatory biurowce, w których prowadzi działalność. „Nasze działania absolutnie mają sens, są warte czasu, energii i zaangażowania, jakie władamy w ten projekt. Pięć osób z AXA po jednodniowym kursie odważyło się podjąć procedurę ratującą życie. I to jest najważniejszy dowód” – dodaje ekspertka z AXA.
 
Kampania jest jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w 2017 roku w Ministerstwie Rozwoju.
 
 
Źródło: www.axa.pl  www.maszmoc.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

1 dzień ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

1 dzień ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

3 dni ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

3 dni ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

4 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

4 dni ago