Z badania CBOS z ubiegłego roku wynika, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. AXA zwiększa zasięg swoich działań edukacyjnych i 15 czerwca ruszyła z nową kampanią pod hasłem #maszmoc.
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w AXA wyjaśnia: „Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa. Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę. Uczymy, obalamy mity, promujemy gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Mamy fantastycznego partnera, Centrum Szkoleniowe AdrenaLTika, z którym pracujemy od lat, zarażeni ich pasją staramy się zarażać innych. Każdy z nas może kiedyś zmienić bieg zdarzeń, zakręcić linię życia”.
Na stronie www.maszmoc.pl widnieją porady, które zarówno uczą i dodają odwagi osobom, które są świadkami wypadku lub zasłabnięcia. W spocie i filmie z udziałem pracowników autorzy pomysłu przekonują, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Ubezpieczyciel szkoli swoich pracowników, agentów i przyjaciół firmy. Wyposaża w defibrylatory biurowce, w których prowadzi działalność. „Nasze działania absolutnie mają sens, są warte czasu, energii i zaangażowania, jakie władamy w ten projekt. Pięć osób z AXA po jednodniowym kursie odważyło się podjąć procedurę ratującą życie. I to jest najważniejszy dowód” – dodaje ekspertka z AXA.
Kampania jest jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w 2017 roku w Ministerstwie Rozwoju.
Źródło: www.axa.pl www.maszmoc.pl
9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…
Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…
AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…
Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…
W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…
Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…