Aktualności

AXA planuje podwoić sprzedaż ubezpieczeń

W ostatnich miesiącach firma AXA zakończyła proces wchłaniania kupionych wcześniej spółek BRE Ubezpieczenia i Liberty Ubezpieczenia. Dzięki tym przejęciom awansuje na piąte miejsce na polskim rynku ubezpieczeń majątkowych.

 
Agnieszka Żołędziowska-Kulig, wiceprezes AXA TUiR, która odpowiedzialna jest za sprawy korporacyjne zapowiada, że firma w najbliższym czasie zamierza podwoić sprzedaż:„ Do 2020 r. chcemy podwoić sprzedaż w tym obszarze. Interesują nas głównie takie segmenty rynku, które zapewnią nam długoterminowy zysk”.
 
AXA liczy na awans do grona pięciu największych ubezpieczycieli biznesu w Polsce
 
Aby znaleźć się w gronie pięciu największych ubezpieczycieli , wystarczy, zdobyć kontrakty na ubezpieczenia majątku kilku dużych, państwowych firm energetycznych czy górniczych. Jak jednak zastrzega Agnieszka Żołędziowska-Kulig AXA nie chce iść tą drogą: „ Nie zamierzamy walczyć o kontrakty w publicznej domenie z PZU, który rząd namaścił na ubezpieczyciela państwowego majątku, jest zainteresowana ich reasekuracją. Chcemy skoncentrować się przede wszystkim na ubezpieczaniu średniego biznesu. Na naszym celowniku znajdą się także polskie firmy prowadzące zagraniczną ekspansję, które potrzebują ubezpieczyciela gwarantującego globalną, a nie tylko lokalną ochronę — mówi wiceprezes AXA”.
 
W kręgu zainteresowania ubezpieczyciela są też średnie przedsiębiorstwa
 
Wejście w segment MSP jest efektem przejęcia Liberty Ubezpieczenia, które starało się zagospodarować ten sektor. AXA zatem zamierza kontynuować ten biznes, tak, aby nadać mu odpowiednią skalę. W tym celu firma zamierza wprowadzić nowe produkty: „ Chcemy także wprowadzić na polski rynek nowe rodzaje produktów. Zaczynamy od cyberubezpieczeń. Chcemy, żeby za kilka lat nawet 10 proc. składki w segmencie korporacyjnym pochodziło z innowacji produktowych — dodaje Agnieszka Żołędziowska-Kulig.
 
Cyberpolisy nie tylko dla największych firm
 
Pomimo, iż nad przedsiębiorstwami krąży widmo cyberataków, firmy niechętnie odnoszą się do ubezpieczeń związanych z ochroną danych.. AXA liczy, że przy pomocy partnerów technologicznych zdoła złożyć firmom takie oferty, dzięki którym przekona właściciel przedsiębiorstw do wykupienia ubezpieczenia od cyberataków.
 
Źródło: www.pb.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

15 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

15 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

2 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

2 dni ago