Categories: Aktualności

AXA planuje podwoić sprzedaż ubezpieczeń

W ostatnich miesiącach firma AXA zakończyła proces wchłaniania kupionych wcześniej spółek BRE Ubezpieczenia i Liberty Ubezpieczenia. Dzięki tym przejęciom awansuje na piąte miejsce na polskim rynku ubezpieczeń majątkowych.

 
Agnieszka Żołędziowska-Kulig, wiceprezes AXA TUiR, która odpowiedzialna jest za sprawy korporacyjne zapowiada, że firma w najbliższym czasie zamierza podwoić sprzedaż:„ Do 2020 r. chcemy podwoić sprzedaż w tym obszarze. Interesują nas głównie takie segmenty rynku, które zapewnią nam długoterminowy zysk”.
 
AXA liczy na awans do grona pięciu największych ubezpieczycieli biznesu w Polsce
 
Aby znaleźć się w gronie pięciu największych ubezpieczycieli , wystarczy, zdobyć kontrakty na ubezpieczenia majątku kilku dużych, państwowych firm energetycznych czy górniczych. Jak jednak zastrzega Agnieszka Żołędziowska-Kulig AXA nie chce iść tą drogą: „ Nie zamierzamy walczyć o kontrakty w publicznej domenie z PZU, który rząd namaścił na ubezpieczyciela państwowego majątku, jest zainteresowana ich reasekuracją. Chcemy skoncentrować się przede wszystkim na ubezpieczaniu średniego biznesu. Na naszym celowniku znajdą się także polskie firmy prowadzące zagraniczną ekspansję, które potrzebują ubezpieczyciela gwarantującego globalną, a nie tylko lokalną ochronę — mówi wiceprezes AXA”.
 
W kręgu zainteresowania ubezpieczyciela są też średnie przedsiębiorstwa
 
Wejście w segment MSP jest efektem przejęcia Liberty Ubezpieczenia, które starało się zagospodarować ten sektor. AXA zatem zamierza kontynuować ten biznes, tak, aby nadać mu odpowiednią skalę. W tym celu firma zamierza wprowadzić nowe produkty: „ Chcemy także wprowadzić na polski rynek nowe rodzaje produktów. Zaczynamy od cyberubezpieczeń. Chcemy, żeby za kilka lat nawet 10 proc. składki w segmencie korporacyjnym pochodziło z innowacji produktowych — dodaje Agnieszka Żołędziowska-Kulig.
 
Cyberpolisy nie tylko dla największych firm
 
Pomimo, iż nad przedsiębiorstwami krąży widmo cyberataków, firmy niechętnie odnoszą się do ubezpieczeń związanych z ochroną danych.. AXA liczy, że przy pomocy partnerów technologicznych zdoła złożyć firmom takie oferty, dzięki którym przekona właściciel przedsiębiorstw do wykupienia ubezpieczenia od cyberataków.
 
Źródło: www.pb.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago