AXA TUiR wraz z agencją ubezpieczeniową NoRiskNoFun przygotowały polisę ubezpieczeniową przygotowaną dla narciarzy korzystających tylko z polskich stoków.
Jest to pierwsza tego typu oferta w Polsce. Można ją nabyć wraz z zakupem ski-passów, czyli tuż przed wejściem na stok. Magdalena Oszczak, menedżer ds. ubezpieczeń turystycznych w AXA TUiR podkreśla; „Statystyczny Polak, choć ubezpiecza się już na wysokie sumy, gdy wyjeżdża za granicę, to jednak nie kupuje żadnego ubezpieczenia na wyjazd narciarski w kraju. Według nas, po pierwsze, w razie wypadku liczy na NFZ, ale też dlatego, że nie było do tej pory na rynku dostępnych pakietów dedykowanych takim osobom. Wspólnie z agencją ubezpieczeniową NoRiskNoFun właśnie zaczęliśmy je oferować przy zakupie ski-passów. To w naszej ocenie ostatni moment przed wyjściem na stok na przypomnienie narciarzom, że warto się ubezpieczyć”.
Pakiet zapewnia wypłatę odszkodowania:
1. W razie nieszczęśliwego wypadku do 50 tys. zł,
2. Koszty leczenia do 2,5 tys. zł, koszty rehabilitacji do 2,5 tys. zł,
3. Odpowiedzialność cywilną związaną z amatorską jazdą na nartach do 30 tys. zł oraz rekompensatę za zniszczenie lub kradzież sprzętu sportowego do 3 tys. zł.
Składka w wariancie z wypłatą 20 tys. zł w razie wypadku wynosi 5 zł dziennie, a w wariancie z wypłatą 50 tys. zł – 7 zł dziennie.
Grupa AXA w Polsce funkcjonuje od ośmiu lat. W 2006 roku spółka AXA DIRECT zaczęła podbijać krajowy rynek ubezpieczeń komunikacyjnych, a dzięki zakupowi Grupy Winterthur grupa rozszerzyła działalność o ubezpieczenia na życie oraz fundusze emerytalne. Agencja ubezpieczeniowa NoRiskNoFun przygotowuje oferty ze szczególnym uwzględnieniem osób aktywnych udających się nie tylko na weekendowe wypady po Polsce, ale i podróżujących na całym świecie.
Źródło: www.axa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…