W poniedziałek 10 lipca ruszył program przygotowany przez AXA Assistance, Polski Standard Płatności, oraz operatora BLIK. Dzięki współpracy za ubezpieczenie turystyczne w AXA będzie można zapłacić za pomocą BLIK-a.
Głównym kanałem komunikacji będą internet oraz media społecznościowe. Łukasz Hajkowski, członek zarządu AXA Assistance, dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej wyjaśnia na czym polega nowy kanał transakcji finansowych: „Dzięki zamiłowaniu Polaków do nowinek technologicznych, upraszczających codzienne życie, popularność tej innowacyjnej formy płatności dynamicznie wzrasta. BLIK znacznie ułatwia nam realizację transakcji finansowych. Za jego pomocą możemy wygodnie zapłacić za kawę w restauracji, zakupy w Internecie czy też wypłacić gotówkę z bankomatu”.
Forma płatności jaką jest BLIK to rozwiązanie w zakresie płatności mobilnych, które umożliwia dokonanie płatności w sieci tysięcy sklepów i punktów usługowych, wypłaty z bankomatów oraz dokonywanie płatności w Internecie bez karty płatniczej i portfela. Aby z niego skorzystać, potrzebny jest jedynie smartfon oraz aplikacja mobilna banku.
Źródło: www.axa-assistance.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…