W poniedziałek 10 lipca ruszył program przygotowany przez AXA Assistance, Polski Standard Płatności, oraz operatora BLIK. Dzięki współpracy za ubezpieczenie turystyczne w AXA będzie można zapłacić za pomocą BLIK-a.
Głównym kanałem komunikacji będą internet oraz media społecznościowe. Łukasz Hajkowski, członek zarządu AXA Assistance, dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej wyjaśnia na czym polega nowy kanał transakcji finansowych: „Dzięki zamiłowaniu Polaków do nowinek technologicznych, upraszczających codzienne życie, popularność tej innowacyjnej formy płatności dynamicznie wzrasta. BLIK znacznie ułatwia nam realizację transakcji finansowych. Za jego pomocą możemy wygodnie zapłacić za kawę w restauracji, zakupy w Internecie czy też wypłacić gotówkę z bankomatu”.
Forma płatności jaką jest BLIK to rozwiązanie w zakresie płatności mobilnych, które umożliwia dokonanie płatności w sieci tysięcy sklepów i punktów usługowych, wypłaty z bankomatów oraz dokonywanie płatności w Internecie bez karty płatniczej i portfela. Aby z niego skorzystać, potrzebny jest jedynie smartfon oraz aplikacja mobilna banku.
Źródło: www.axa-assistance.pl
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…
Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” przygotowało wakacyjną promocję dla kierowców samochodów koreańskich. Do końca lipca nowi…
Generali zwiększyło limity w ubezpieczeniu turystycznym. Maksymalna suma ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą została podniesiona…