Jutro Dzień Bezpiecznego Kierowcy. W związku z tym AXA ruszyła z kampanią, która wzmocnić ma świadomość jak ważna jest umiejętność udzielenia pierwszej pomocy. Akcja realizowana jest w ramach partnerstwa na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
W spocie reklamowym ubezpieczyciel pokazuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można obejrzeć nie tylko w telewizji, ale też na stronie internetowej kierunekratunek.pl. Pod tym adresem AXA udostępnia również e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.
Kampania przygotowana w związku z przypadającym 25 lipca Dniem Bezpiecznego Kierowcy jest jednym z przedsięwzięć AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Kampania mieści się w ramach celu 11: zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze.
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia podkreśla, że w tym roku ubezpieczyciel prowadzoną corocznie akcję na rzecz bezpieczeństwa: „Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA. Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej”.
Kampania potrwa do środy 26 lipca. Spoty będą emitowane m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła i TVN Style. Film obejrzeć również można na kanale YouTube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=0yaDEjVtr_o
Źródło: www.axa.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…