Jutro Dzień Bezpiecznego Kierowcy. W związku z tym AXA ruszyła z kampanią, która wzmocnić ma świadomość jak ważna jest umiejętność udzielenia pierwszej pomocy. Akcja realizowana jest w ramach partnerstwa na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
W spocie reklamowym ubezpieczyciel pokazuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można obejrzeć nie tylko w telewizji, ale też na stronie internetowej kierunekratunek.pl. Pod tym adresem AXA udostępnia również e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.
Kampania przygotowana w związku z przypadającym 25 lipca Dniem Bezpiecznego Kierowcy jest jednym z przedsięwzięć AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Kampania mieści się w ramach celu 11: zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze.
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia podkreśla, że w tym roku ubezpieczyciel prowadzoną corocznie akcję na rzecz bezpieczeństwa: „Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA. Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej”.
Kampania potrwa do środy 26 lipca. Spoty będą emitowane m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła i TVN Style. Film obejrzeć również można na kanale YouTube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=0yaDEjVtr_o
Źródło: www.axa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…