W dniu 15 listopada uruchomiony został nowy serwis AXA On-Line dla klientów posiadających ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Serwis został gruntownie przebudowany nie tylko wizualnie, ale również funkcjonalnie.
W nowym serwisie klient otrzymuje również wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi ma pod ręką podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ubezpieczyciel stopniowo będzie rozszerzać zakres funkcjonalności dostępnych w nowym serwisie. Dlatego też klienci zachowują możliwość równoległego korzystania ze starego serwisu, w którym mogą dokonać wszystkich dotychczasowych operacji. Klienci uzyskają wszelkie informacje pod adresem: online.axa.pl
Intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. Wyróżnione zostały najważniejsze sekcje serwisu, a całość została oprawiona przejrzystą grafiką. AXA On-Line został podzielony na 3 bloki: Moje polisy, Wiadomości i Moje dokumenty. Czytelny podział ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem.
Serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Nawigacja automatycznie dostosowuje się do komputera, tabletu czy smartfonu, co pozwala na korzystanie z serwisu w różnych sytuacjach.
Na stronie firmy czytamy: „Wiemy, że idziemy w dobrym kierunku. Doceniają to klienci, jak i eksperci”. Za swoją stronę AXA otrzymała tytuł Najbardziej Cyfrowego Ubezpieczyciela 2017. Jury E-commerce Polska Awards uznało, że jest najbardziej wygodną, czytelną, użyteczną stroną internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych.
Źródło: www.axa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…