W dniu 15 listopada uruchomiony został nowy serwis AXA On-Line dla klientów posiadających ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Serwis został gruntownie przebudowany nie tylko wizualnie, ale również funkcjonalnie.
W nowym serwisie klient otrzymuje również wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi ma pod ręką podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ubezpieczyciel stopniowo będzie rozszerzać zakres funkcjonalności dostępnych w nowym serwisie. Dlatego też klienci zachowują możliwość równoległego korzystania ze starego serwisu, w którym mogą dokonać wszystkich dotychczasowych operacji. Klienci uzyskają wszelkie informacje pod adresem: online.axa.pl
Intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. Wyróżnione zostały najważniejsze sekcje serwisu, a całość została oprawiona przejrzystą grafiką. AXA On-Line został podzielony na 3 bloki: Moje polisy, Wiadomości i Moje dokumenty. Czytelny podział ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem.
Serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Nawigacja automatycznie dostosowuje się do komputera, tabletu czy smartfonu, co pozwala na korzystanie z serwisu w różnych sytuacjach.
Na stronie firmy czytamy: „Wiemy, że idziemy w dobrym kierunku. Doceniają to klienci, jak i eksperci”. Za swoją stronę AXA otrzymała tytuł Najbardziej Cyfrowego Ubezpieczyciela 2017. Jury E-commerce Polska Awards uznało, że jest najbardziej wygodną, czytelną, użyteczną stroną internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych.
Źródło: www.axa.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…