W dniu 15 listopada uruchomiony został nowy serwis AXA On-Line dla klientów posiadających ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Serwis został gruntownie przebudowany nie tylko wizualnie, ale również funkcjonalnie.
W nowym serwisie klient otrzymuje również wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi ma pod ręką podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ubezpieczyciel stopniowo będzie rozszerzać zakres funkcjonalności dostępnych w nowym serwisie. Dlatego też klienci zachowują możliwość równoległego korzystania ze starego serwisu, w którym mogą dokonać wszystkich dotychczasowych operacji. Klienci uzyskają wszelkie informacje pod adresem: online.axa.pl
Intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. Wyróżnione zostały najważniejsze sekcje serwisu, a całość została oprawiona przejrzystą grafiką. AXA On-Line został podzielony na 3 bloki: Moje polisy, Wiadomości i Moje dokumenty. Czytelny podział ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem.
Serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Nawigacja automatycznie dostosowuje się do komputera, tabletu czy smartfonu, co pozwala na korzystanie z serwisu w różnych sytuacjach.
Na stronie firmy czytamy: „Wiemy, że idziemy w dobrym kierunku. Doceniają to klienci, jak i eksperci”. Za swoją stronę AXA otrzymała tytuł Najbardziej Cyfrowego Ubezpieczyciela 2017. Jury E-commerce Polska Awards uznało, że jest najbardziej wygodną, czytelną, użyteczną stroną internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych.
Źródło: www.axa.pl
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…
LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…