W 2015 roku grupa PZU zdecydowanie stawia na propagowanie zdrowia, poprzez aktywność fizyczną, a ściślej rzecz ujmując – stawia na bieganie.
Jeszcze w tym roku grupa sfinansuje powstanie 30 nowych Tras Zdrowia, które są kontynuacja akcji z ubiegłego roku. W drugiej edycji tego projektu znalazły się 134 gminy, spośród których jury konkursu wyłoniło 35 miejsc. Jury brały pod uwagę lokalizacje trasy,zaangażowanie lokalnej społeczności, oraz jak mieszkańcy gminy uzasadniają potrzebę wybudowania takiej trasy właśnie na ich terenie. Trasy te dzięki zamontowanych przy nich instalacji do ćwiczeń, stanowić będą mini kompleksy rekreacyjno-sportowe, które lokalną społeczność zachęcą do aktywności fizycznej. Michał Witkowski, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PZU: cyt.:
Duże zainteresowanie, jakim cieszyła się ubiegłoroczna edycja projektu skłoniło PZU do kontynuacji programu także w tym roku– powiedział. Sukces tego programu to dowód, że w małych, lokalnych gminach istnieje duże zapotrzebowanie na infrastrukturę umożliwiającą uprawianie sportu. To także sygnał, że mieszkańcy małych miast i wsi mają dużą świadomość znaczenia sportu dla ich zdrowia. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich potrzebom i przygotowujemy gotowe trasy, po których samo regularne spacerowanie kilka razy w tygodniu znacznie przyczyni się do poprawy ich kondycji i stanu zdrowia.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…