Wśród różnych badanych instytucji banki cieszą się bardzo dużym zaufaniem klientów – większym niżtowarzystwa ubezpieczeniowe. W związku z takim podejściem klientów do instytucji finansowych, coraz szybciej rozwija się rynek bancassurance
Jak zauważa Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole najważniejsza w ubezpieczeniachjest nie cena ale jego dopasowanie do indywidualnych potrzeb klienta: „ Dbamy o wysoką jakość oferowanych ubezpieczeń, ich dobre dopasowanie do potrzeb klienta oraz konkurencyjną cenę. Doradca bankowy zna swojego klienta, dzięki czemu łatwiej jest mu doradzić odpowiednią ochronę. Wierzymy, że te czynniki zapewniająprzewagę modelu bancassurance nad ubezpieczeniami oferowanymi przez agentów ubezpieczeniowych”.
Główną zaletą zakupu ubezpieczenia w banku, jest wygoda wynikająca z zakupu wszystkich produktów finansowych i ochronnych w jednym miejscu. Oprócz tego dla klientów ważna jest dostępność sieci placówek bankowych oraz możliwość zakupu i obsługi ubezpieczeń w zdalnych kanałach dostępu banku – w serwisie internetowym, mobilnym i telefonicznym. Ponadto kliencicenią sobie bezpośredni kontakt z doradcą, możliwość bezpośredniej rozmowy bowiemjest szczególnie ważna dla klientów podczas zakupu bardziej skomplikowanych lub droższych ubezpieczeń.
Jak niedawno pialiśmy, Bank Credit Agricole wprowadził w lipcu do swojej oferty ubezpieczenie Pakiet Turystyczny, będące odpowiedzią na potrzebę ochrony w czasie wakacyjnych podróży zagranicznych. Ponadto w styczniu br., dla klientów CA udostępniony został Pakiet Dom oraz ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w życiu prywatnym Pakiet OC.
„ Już wkrótce planujemy udostępnić ochronę na wypadek złamań w wyniku nieszczęśliwego wypadku dla dzieci w wieku od 3do 18 lat, dodaje Marciniak”.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…