Aktualności

Bank Millennium przygotowuje się do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

Bank Millennium, zaoferuje możliwość kupna ubezpieczeń komunikacyjnych w pełni online – zarówno w aplikacji mobilnej, jak i systemie transakcyjnym Millenet. W sprzedaży wykorzysta technikę skanowania kodu graficznego Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu.

 
Nowoczesne rozwiązanie umożliwijają klientom Banku Millennium zakup ubezpieczenia OC/AC oraz Assistance, NNW i ubezpieczenia szyb. Zgodnie z multikanałową strategią banku klient może rozpocząć zakup w aplikacji mobilnej, a dokończyć w systemie transakcyjnym Millenet lub odwrotnie.
 
Jak to wygląda w praktyce?

Po zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego (za pomocą aplikacji mobilnej), dane pojazdu uzupełniają się automatycznie i pojawiają się w aplikacji mobilnej i w Millenecie. Dane osobowe klienta również podstawiają się automatycznie, by sfinalizować zakup ubezpieczenia, należy odpowiedzieć na kilka pytań, by określić cenę składki.
 
Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium podkreśla jak ważnym krokiem jest sprzedaż ubezpieczeń w budowaniu rozwoju firmy: „To dla nas ważny projekt i kolejny krok w rozwoju bankowości elektronicznej. W nowatorskim procesie zawierania ubezpieczeń wykorzystaliśmy między innymi skanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu i skróciliśmy do minimum formalności. Dzięki temu zakup ubezpieczenia jest szybki i intuicyjny. Początkowo będziemy oferować ubezpieczenia komunikacyjne, ale pracujemy już nad rozszerzeniem oferty o ubezpieczenia podróżne. Kolejnym krokiem będzie oferta ubezpieczeń mieszkaniowych. Stworzyliśmy elastyczną platformę, otwartą dla innych partnerów i na inne rodzaje ubezpieczeń, dlatego w przyszłości chcemy oferować za jej pośrednictwem znacznie więcej. Mamy ambicje, by klient Banku Millennium miał możliwość wyboru atrakcyjnych ubezpieczeń w konkurencyjnej cenie i mógł je nabyć w najprostszy sposób”.
 
Pierwszym partnerem Banku Millennium w nowym projekcie jest Grupa ERGO Hestia. W efekcie współpracy, oprócz uproszczenia zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego przez skanowanie kodu Aztec, klienci banku otrzymali możliwość rozłożenia składki na 12 miesięcznych płatności, bez dodatkowych opłat, co pozwoli im np. na zakup szerszego zakresu ubezpieczenia.
 
Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium dodaje, że wybór partnera nie był przypadkowy: „Wybór pierwszego partnera projektu nie był przypadkowy. Szukaliśmy oferty, która obejmie jak najszerszą grupę klientów Banku Millennium. Produkty naszego partnera pozwalają nam zaoferować atrakcyjne warunki ubezpieczenia zarówno zamożnym klientom, jak i tym posiadającym pojazdy średniej klasy. Dobre warunki ubezpieczenia znajdą też u nas młodzi kierowcy”.
 
Z kolei Małgorzata Harasimiuk – Grodzka, Dyrektor Biura Direct ERGO Hestii potwierdza, że decyzja o współpracy jest konsekwencją współpracy w dotychczasowych działań obu instytucji: „ obydwie firmy od lat nastawione są na wdrażanie przełomowych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów.W strategii Grupy ERGO Hestii obok podstawowego kanału agencyjnego równolegle rozwijamy model sprzedaży ubezpieczeń w formule direct. Dotyczy to znanych na rynku produktów z oferty mtu24.pl oraz You Can Drive. Cieszy nas, że współtworzymy pierwsze w Polsce rozwiązanie umożliwiające zakup wybranego ubezpieczenia od początku do końca w telefonie za pośrednictwem banku. Nowy sposób sprzedaży ubezpieczeń jest adresowany do ludzi preferujących bezpośrednie formy zakupu wszelkich dóbr i usług, w tym także ubezpieczeń. To odpowiedź Grupy ERGO Hestia na potrzebę tych klientów, dla których internet i urządzenia mobilne są naturalnym środowiskiem”.
 
Dodatkowo klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularne ubezpieczenia typu Assistance (obowiązujące w Polsce lub za granicą), NNW czy też ubezpieczenie szyb, które chroni także zniżki na AC w razie uszkodzenia szyby. W nowym procesie klienci mogą zakupić szereg ubezpieczeń komunikacyjnych, zróżnicowanych w zależności od potrzeb. Może to być standardowe OC, ale też kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym. W ramach Autocasco mogą skorzystać z wyróżniającego się na rynku AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago